KONCERTI

Pioniri grungea Mudhoney sredinom septembra u Dorćol Platzu!


Nakon više od devet godina legendarni grungeri Mudhoney vraćaju se u Beograd! Ovom
prilikom u Dorćol Platz dolaze na krilima svog poslednjeg albuma „Plastic Eternity“ koji
je svetlo dana ugledao prošle godine. Datum za upisati u pametne telefone ili crne notese je

  1. septembra. Early bird ulaznice po ceni od 2900 dinara mogu se kupiti preko Gigstix-a ,
    dok će im pretprodajna cena biti 3300 dinara. Na ulazu će, ako ih ostane, koštati 3700
    dinara.
    Mudhoney jedan je od onih bendova čiju biografiju treba poznavati kako bi se bolje shvatio
    kontekst jedne epohe. Osnivači benda Mark Arm i Steve Turner u predgrađu Seattlea svoj,
    uslovno rečeno muzički put započinju 1978. s „najgorim bendom ikad“, kako su ih predstavili na
    lokalnom radiju, a ime Mr. Epp and the Calculations dali su po učiteljici matematike iz srednje
    škole. Istini za volju, sami počeci više su bili zezancija nego stvaran bend pa su prvi pravi nastup
    imali tek tri godine kasnije – momci zapravo i nisu baš znali svirati. I tu dolazimo do jednog od
    onih opštih, popkulturnih mesta kad je u pitanju Mudhoney – Mark Arm koji je, opisujući svoj
    tadašnji bend, prvi upotrebio reč grunge: „I hate Mr. Epp and the Calculations! Pure grunge!
    Pure noise! Pure shit!”. On uskoro s Turnerom ulazi u ponešto ozbiljniju fazu pa 1984. osnivaju
    kultni Green River, bend čiji se prvi EP “Come on Down” smatra prvim grunge izdanjem uopšte.
    Zanimljivo da su s njima u tom bendu bili i basista Jeff Ament i gitarista Stone Gossard koji su
    par godina kasnije osnovali Pearl Jam.
    Iako su se Arm i Turner razišli u ovoj fazi zbog neslaganja kako bi Green River trebao zvučati,
    ponovno ujedinjuju snage krajem 1987. i tad konačno nastaje Mudhoney koji je ime dobio po
    istoimenom filmu karakterističnog američkog reditelja Russa Meyera. Na basu im se tad
    pridružuje Matt Lukin koji je taman izašao iz kultnih Melvinsa. Za legendarni label Sub Pop
    uskoro izdaju svoj debitantski EP “Superfuzz Bigmuff”, jednog od omiljenih albuma Kurt
    Cobaina. Tu je i njihov prvi singl „Touch Me I’m Sick“ s kojim su postigli popriličnu vidljivost i
    popularnost u SAD-u. Sonic Youth ih uskoro zove na turneju po Velikoj Britaniji, dok 1989.
    izdaju svoj prvi album “Mudhoney”. Od tada su nanizali još 10 zvaničnih izdanja i zacementirali
    svoj kultni status na globalnom nivou. Uz spomenute Arma i Turnera u bendu je i dalje jedan od
    osnivača, bubnjar Dan Peters, dok je na basu od 2001. Australijanac Guy Maddison.
    Drugi koncert Mudhoneyja u Beogradu prosto se ne sme propustiti, vidimo se 17. septembra u
    Dorćol Platzu! Pre Beograda Mudhoney će da nastupi u Zagrebu i Rijeci, takođe u organizaciji
    Hengtajma.
    FB: https://www.facebook.com/MudhoneyOfficial
    YT: https://www.youtube.com/watch?v=nGsT_qFMBs SP: https://open.spotify.com/artist/7LuYiSXiWs86rwWJjEEgB9 IG: https://www.instagram.com/mudhoney/
    Fb event: https://www.facebook.com/events/297649956712355

Koncertna promocija albuma „Svet“ pijanistkinje Mare Dupont u sklopu jubileja 70 godina KST-a

Foto – Atila Sabo, Ana Danilović, privatna arhiva

Čuveni Klub Studenata Tehnike (KST) ove godine slavi 70 godina postojanja. U sklopu jubileja, u utorak, 14. maja biće održana koncertna promocija albuma „Svet“ pijanistikinje Mare Dupont.

Mara Dupont je pijanistkinja i kantautorka, a trenutno živi na relaciji Srbija – Francuska. Domaćoj publici do sada se predstavila sa dva autorska singla „Diši duboko“ i „Nisi tu“, a u toku je priprema promocije njenog albuma prvenca „Svet“.

Mara je povodom koncertne promocije u KST-u izjavila: „Ovo je zaista velika stvar za mene. Pored toga što ću predstaviti svoj prvi album, imam priliku da nastupam u KST-u koji je u velikoj meri obeležio moje studentske dane u Beogradu. Od žurki vikendom, pa do nezaboravnih novogodišnjih Maskenbala. Ujedno mi mnogo znači što će uz mene na bini i iza nje biti dosta mojih prijatelja. Za publiku spremamo jedan nesvakidašnji koncert koji će ih povesti na zanimljivo muzičko putovanje“.

Nakon beogradskog koncerta, Mara Dupont će nastupiti u sredu, 15. maja u Kulturnom centru Zlatibor i u četvrtak, 16. maja u Požegi.

Album „Svet“ sastoji se od tradicionalnih balkanskih numera obrađenih u džez maniru. Snimljen je u studiju Dušana Novakova u Beču, a pored Mare kao vokalne solistkinje i aranžera pesama, tu su i Miloš Čolović (kontrabas), Nikola Stanošević i Urs Hager (klavir), Jasmin Sultanić (bubnjevi) i Rastko Obradović (saksofon). „Svet“ je album na kome se mogu čuti dobro poznate melodije, ali u drugačijem izdanju. Iskusni muzičari sa lakoćom donose zvuk Balkana obojen džezom.

Nakon završenog klavirskog odseka Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, Mara Dupont je radila sa baletskim plesačima u Narodnom pozorištu, kao i u muzičkim školama u Beogradu i svom rodnom Užicu. Poslednjih nekoliko godina radi i kao muzički supervizor za kruzer kompaniju ‘AIDA’ iz Nemačke.

Karte za koncert biće u prodaji od 20. aprila u Klubu studenata tehnike (od 09-17h), a mogu se rezervisati i putem telefona 011 3218 391 ili na mejl info@kst.org.rs.

70 godina KST-a

KST je počeo sa radom 1952. a zvanično osnovan kao institucija, odlukom Rektora Visoke Tehničke škole 24. februara 1954. godine kao studentski klub Tehničkih fakulteta.

Kao jedan od najdugovečnijih i stariji od nekih od najpoznatijih sličnih klubova u Evropi i svetu, KST će tokom 2024. pod sloganom „Igra bez prestanka“ javnosti prikazati šta se sve dešavalo u poslednjih 70 godina, šta se radi danas i u kojim pravcima mogu da se razvijaju duh, kultura i kreativnost studenata Beogradskog univerziteta. Klub danas radi kao kafe, četiri puta nedeljno kao noćni klub-diskoteka, a preostalo vreme se koristi za scenske, muzičke, obrazovne i zabavne produkcije.

U dugoj i bogatoj istoriji KST je ugostio poznate profesore, književnike, pesnike, besednike, novinare, diplomate, takoreći sve glumce beogradskih pozorišta, izvođače moderne, rok i džez muzike, humoriste, sportiste i javne ličnosti. Stvarao je i sopstvene programe koji su postali kulturni fenomeni grada kao što su najdugovečnija Diskoteka u Beogradu (53 god), čuveni Maskenbal (50 god), Pešački reli (49 god), Brucošijade, mjuzikle i veliki broj koncerata za pamćenje. Za sve ove godine kroz KST je prošlo preko pola miliona studenata.

Velika Linkin Park žurka ove subote u Zappa Bazi!

Nakon fantastičnog nastupa u novembru prošle godine, mađarski tribute bend Piknik Park vraća se u Zappa Bazu 13. aprila da napravi još jednu nezaboravnu LP žurku sa beogradskom publikom. Ulaznice mogu da se kupe u Zappa Baru po pretprodajnoj ceni od 900 dinara, a na ulazu će koštati 1200 dinara. Takođe, ulaznice se mogu naći na svim Gigstix prodajnim mestima.

SATNICA:

20:00 Vrata

21:30 Piknik Park

Ljubav između Piknik Parka i Beograda je ogromna i neosporna, a svaki od nekoliko prethodnih koncerata bio je poseban na svoj način. Piknik Park je Tribute bend za Linkin Park iz Budimpešte i postoji već nekoliko godina. Oni su najpoznatiji LP tribute bend u Evropi, o čemu često daju naglasak u svojim promotivnim materijalima. Nastupali su širom Evrope na različitim festivalima i u klubovima. Ne propustite ovaj koncert kako biste lično osetili šta znači kad celi klub zajedno peva od prve do poslednje pesme! Tu su “In The End”, “Numb”, “What I ‘ve Done”, “Leave Out All the Rest” i mnoge druge. Vidimo se u Zappa Bazi 13. aprila!
Facebook: https://www.facebook.com/piknikpark/
Youtube: http://www.youtube.com/piknikpark
Web page: http://linkinparktributeband.com

Fb event: https://www.facebook.com/events/1437730786848884

Sibirski black metalci Grima i Ultar uskoro u Beogradu i Novom Sadu!

Ruski black metalci Grima premijerno u subotu 20. aprila stižu u Novi Sad, točnije u CK13, a dan ranije zasviraće u beogradskom Dorćol Platzu.  Njima će se na turneji pridružiti Ultar, takođe ruski bend koji polako, ali sigurno gradi svoje ime u metal svetu. Ulaznice za oba koncerta mogu da se kupe preko Gigstix-a!

Prema Google Mapsu od Novog Sada i Beograda do Krasnojarska ima malo manje od 6.500 kilometara. Minimalno toliko će ponovno prevaliti Morbius i Vilhelm, blizanci koji su osnovali ovaj bend 2014. Cela priča je započela kao isključivo studijski projekat, a prvi nastup uživo imali su tek 2021. Njihov zvuk može se opisati kao atmosferični black metal s folk i pagan elementima. Dosad su izdali šest albuma od kojih je zadnji live album “Red Forest Rituals” izdat prošle godine. Grima je inače vrhovni bog koji čuva one koji žive u šumi, ali kažnjava sve koji ne poštuju prirodu. Zanimljivo, u španskom jeziku grima označava osjećaj koji imamo kad netko noktima ili kredom zagrebe po tabli ili nekoj sličnoj površini.
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=UNjRM8il-O4
Facebook: https://www.facebook.com/grimablackmetal
Spotify: https://open.spotify.com/artist/7KSPZyeCKkfkhMkX8rYIhD
Instagram: https://www.instagram.com/grimablackmetal/?hl=en

Ultar je peteročlani bend, takođe iz Krasnojarska, osnovan 2016., a čiji su članovi uostalom i dva spomenuta blizanca iz Grime. Sviraju kombinaciju blacka, post metala uz prstohvat shoegazea, dok im je velika inspiracija H.P. Lovecraft i svet koji je stvorio u svojim bezvremenskim delima. Dosad su izdali dva live i tri studijska albuma: Kadath (2016), Pantheon MMXIX (2018). i At The Gates of Dusk (2022.). Članovi benda su Pavel Dil (bas), Denis Susarev (gitara, klavijature), Max Sysoev (gitara, klavijature), Gleb Sysoev (vokal) i Vlad (bubnjevi).
Facebook: https://www.facebook.com/Ultarband/
Yotube: https://www.youtube.com/watch?v=YX3BFp4EMsQ
Instagram: https://www.instagram.com/ultarband/?hl=en
Spotify: https://open.spotify.com/artist/6qBmMTIQANnluSglXkcRV0

FB event Beograd: https://web.facebook.com/events/1132625757749789
FB event Novi Sad: https://web.facebook.com/events/1562764304546941

Death metal pioniri Suffocation krajem jula u Bašti KST-a!

Nakon dugih 17 godina death metal legende Suffocation vraćaju se u Srbiju u okviru velike letnje, europske turneje “Bow To None”. Datum koji treba zabeležiti u beležnicu ili mentalnu mapu je 30. jula (utorak), a mesto je KST BAŠTA. Early bird ulaznice po ceni od 2500 dinara su u prodaji putem Gigstix-a! Ulaznice po pretprodajnoj ceni koštaće 2900 dinara.

Suffocation su pioniri death metala osnovani pre 36 godina u Centereachu, saveznoj državi Njujork. Skrenuli su pažnju na sebe 1991. godine debi albumom „Effigy of the Forgotten“ koji je odmah postao klasik žanra. Nakon toga su objavili još osam studijskih albuma, od kojih je najnoviji „Hymns from the Apocrypha” svetlo dana ugledao u novembru, a koji će da promovišu ovom priliku. S tog albuma su izbacili i spot “Seraphim Enslavement.” Vredi istaknuti i da se na pesmi “Ignorant Deprivation” dogodila lepa saradnja: vokal je Frank Mullen, jedan od osnivača benda, a stihove je napisao Mike Smith, bivši bubnjar.

Za svoje uzore u ranoj fazi benda naveli su Napalm Death i Sepulturu, dok se njihov svirački zaštitni znak, breakdownovi, smatraju jednim od temelja celokupnog novog podžanra: deathcorea. Članovi benda su Terens Hobbs na vodećoj gitari, Derek Bojer na basu, Čarli Erijo na ritam gitari, Erik Moroti na bubnjevima i Riči Majers kao vokal, koji je stalni član benda od 2019., a inače je vokal u američkom death metal bendu Disgorge.

Dan pre Hengtajm organizira koncert i u zagrebačkoj Močvari. Sve u svemu, sprema se lepa žurka u KST BAŠTI, vidimo se 30. jula!


Facebook: https://www.facebook.com/suffocation/
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ba8VAT8ivPE
Instagram: https://www.instagram.com/suffocationofficial/
Spotify: https://open.spotify.com/artist/4ItRDIouodpnW6nm4TYDk1

Fb event:  https://web.facebook.com/events/1836744436842582

Ostali Hengtajm metal koncerti:

19.04. Grima i Ultar, Dorćol Platz

20.04. Grima i Ultar, Crna kuća, Novi Sad

28.07. Cradle of Filth, KST Bašta

15.10. Ellende, Groza i Servant, Zappa Baza

Najveći beogradski koncert Bajage i Instruktora do sad: „Samo nam je ljubav potrebna“ – Hipodrom

Od danas su u prodaji karte za koncert Bajage i Instruktora, u subotu, 31. avgusta, na beogradskom Hipodromu

Biće to najveći koncert benda u Beogradu do sad.

“Samo nam je ljubav potrebna” je više od turneje – to je ljubavno pismo brojnim generacijama obožavatelja širom sveta, kojim bend proslavlja 40 godina postojanja.

U okviru te turneje, beogradski Hipodrom sprema se za nezaboravno veče i veličanstveni letnji koncert povodom velikog jubileja.

Fenomenalno ozvučenje, brojni gosti i set-lista puna iznenađenja, sastavljena od numera sa 13 studijskih albuma benda!

Bend će izvesti pesme koje nikada do sada nije svirao uživo, zatim one koje retko svira na koncertima, ali i sve one pesme koje je nemoguće izostaviti, nezamenjive himne koje su Bajagu i Instruktore učinile omiljenim bendom generacija.

Koncert počinje od 18 časova, s obzirom na veliki broj gostiju, dugu listu pesama, ali i sve ono što je planirano za ovu neponovoljivu veče i koncert drugačiji od svih dosadašnjih.

Karte u prodaji od 12. marta 2024. godine, preko efinity.rs i tickets.rs servisa.

Cene karata kreću se od 2.000 dinara do 6.000,00 dinara, u zavisnosti od pozicija.

Cradle of Filth krajem jula u Beogradu, već rasprodate early bird ulaznice!

Legende ekstremnog metala Cradle of Filth vraćaju se u Beograd nakon dugih 15 godina! U notese i pametne telefone treba upisati 28. jul, a mesto održavanja ove mnogo nezgodne manifestacije je Bašta KST-a. Early bird ulanice već su rasprodate, cena ulaznice u pretprodaji je 3.600 dinara i može da se kupi putem Gistix-a.

Cradle of Filth je nastao u engleskom gradu Suffolku 1991. godine. Rane dane je u nekoj meri obeležio zvuk crnog metala, međutim s vremenom su u svoj muzički izraz dodali uticaje gothica i sympha pa kako to već biva kad se pristupa vrlo eklektično – stavi se u fioku “ekstremni metal”. Istini za volju ni sami članovi benda, a posebno osnivač Dani Filth nisu baš bili naročito odlučni po tom pitanju tokom cele karijere. Cradle of Filth svoju inspiraciju je oduvek crpio iz gotičke literature, poezije, mitologije i horor filmova. Bend je oduvijek privlačio ponešto kontroverze oko sebe, dok roditelji i rodbina nisu bili nužno najsretniji ako ste nosili COF majice tamo sredinom 00-ih što je jedan značajan broj metalaca tad činio. Tri godine nakon osnivanja izdaju kultni The Principle of Evil Made Flesh, kojeg je časopis Metal Hammer svrstao u “top 10 najznačajnijih black metal albuma u zadnjih 20 godina.”. Četiri godine kasnije izdaju verovatno svoje najpoznatije izdanje, “Cruelty and The Beast”, konceptualni album koji je posvećen mađarskoj baronici dosta nezgodnog karaktera, Báthori Erzsébet. Bend uskoro dolazi na vrhunac popularnosti, redovno izazivaju kontroverze širom sveta, BBC radi dokumentarac o njima, Dani Filth ima glavnu ulogu u filmu “Cradle of Fear”…

Dosad su izdali 13 albuma, a poslednji od njih je “Existence is Futile” koji je jako dobro prihvaćen i od kritike, kao i globalnih fanova pa će se ponešto s tog izdanja moći čuti i ovom prilikom u Beogradu.
Članovi benda su: Dani Filth – vokal, Donny Burbage – gitara, Ashok – gitara, Daniel Firth – bas, Martin Skaroupka – bubnjevi, Zoe Marie Federoff – live vokal i klavijature.

Dan ranije Cradle of Filth će nastupiti u Zagrebu, takođe u organizaciji Hangtime Agencyja.

FB: https://web.facebook.com/cradleoffilth
YT: https://www.youtube.com/watch?v=6dW6aNAZGTM
SP: https://open.spotify.com/artist/0NTSMFFapnyZfvmCwzcYPd
IG: https://www.instagram.com/cradleoffilth/

Fb event: https://www.facebook.com/events/914627826920744

MM Concerts i Serbian Hellbangers u saradnji sa SKC Novi Sad predstavljaju

TESTAMENT premijerno u Novom Sadu!

Thrash metal legende se konačno vraćaju u Srbiju.

Testament je američki thrash metal sastav osnovan 1983. godine pod imenom Legacy.
Grupa se često opisuje kao jedan od najpopularnijih i najuticajnijih bendova scene, kao i jedan od vodećih sastava drugog thrash metal talasa. Takođe su spominjani kao jedan od „velikih osam“ thrash metala, zajedno s grupama MetallicaMegadethSlayerAnthraxExodusOverkill i Death Angel.

Nakon što su 1986. potpisali za Megaforce Records i promenili ime iz Legacy u Testament, izdaju svoj debitantski album „The Legacy„, a u američki mejnstrim ušli sa svojim sledećim albumom „The New Order“ iz 1988. godine. Naredna četiri studijska albuma „Practice What You Preach„, „Souls of Black„, „The Ritual“ i „Low“ takođe su bili uspešni, kao i dva iz prošle dekade – „Dark Roots of Earth“ i „Brotherhood of the Snake“ – koja su ušla među 20 najboljih Billboard 200 liste. Svoj poslednji, dvanaesti studijski uradak „Titans of Creation“ objavili su 2020. godine, a sve ukupno su do sada prodali preko 14 miliona primeraka svojih izdanja širom sveta. Trenutno rade na novom albumu.

Aktuelnu postavu benda čine gitaristi Eric Peterson i Alex Skolnick, pevač Chuck Billy, basista Steve Di Giorgio i bubnjar Chris Dovas.

Svima je jasno da ćeSKCNS Fabrika definitivno biti premala da primi sve iskrene fanove benda. Požurite sa kupovinom ulaznica, koncert neće biti premešten u veći prostor!

Najavni tekst: Darko Živković, SMP.

Ulaznice su u prodaji na svim Gigstix prodajnim mestima:

4.000rsd – early bird

5.000rsd – pretprodaja

6.000rsd – na dan koncerta

WRLDArts Festival stiže u Beograd – Doživite globalnu fuziju umetnosti i kulture!