Deseti Japansko srpski festival filma otvara film 

“Mama, da li si to ti?”, 

legendarnog japanskog reditelja Jođija Jamade

8.novembra 2023. godine u 20.00 u bioskopu Cineplexx Galerija Beograd

Jubilarno, deseto izdanje Japansko-srpskog festivala filma (JSFF), otvara film “Mama, da li si to ti?!” (Mom, is that you?!)  jednog od najpoznatijih  japanskih reditelja – Jođija Jamade (Yoji Yamada),  8. novembra 2023. godine u bioskopu Cineplexx Galerija.

Desti Japansko-srpski festival filma (JSFF) objavio je ovogodišnju zvaničnu takmičarsku selekciju, koja posetiocima pruža priliku da osete Japan kroz različite žanrove i formate na temu „Trajanje“.  

Sakana (The Fish Tale ), Šuiči Okita (Shûichi Okita), Confess to your crimes,  Nobuo Mizuta, Decembar (December), Anšul Čouhan (Anshul Chauhan), Tsugaru Lacquer Girl, Keiko Curoka (Keiko Tsuruoka) su neki od japanskih ostvaranje koja ne treba propustiti na JSFF.

Mama, da li si to ti?

Nekoliko domaćih filmova koji su imali svoje premijere prethodnih meseci i odneli značajne nagrade, biće prikazano u takmičarskom delu programa. To su filmovi: Usekovanje, reditelja Siniše Cvetića, Aurorin san, Dragane Jovanović, Ovuda će proći put, Nine Ognjanović, Da li ste videli ovu ženu?,  reditelja Dušana Zorića i Matije Glušćevića i Kristina, Nikole Spasića.

Ulaznice su dostupne na blagajni Jugoslovenske kinoteke, Cineplexx bioskopa i putem aplikacije CineplexxRS, već od 24. oktobra 2023.

Ceo program dostupan je na sajtu jsffest.com

Instagram: @jsffofficial