RAČUNAJTE NA RAČUNARE RECORDS

                BEOGRAD –                     2019.

AUTOR PRIKAZA: Živko Ivković

Album znam ko si’ grupe Mister Hajd  je evo, po meri svih nas, hard rocku okrenutih, te su tako, ne gotovo ili bezmalo, nego svi brojevi na ovom pisani shvatljivim onim, lako upijajućim jezikom. Možda ova ili ona, povremeno podsete, zamirišu na neku, poznatu nam, ali to je rokenrol, durevi, akordi, molovi, hvatovi što na koncu, isprepletano ali složeno rezultira finalnim. I za ovaj sastav  evo, šira javnost će doznati  zahvaljujući Lokneru i nj. RnRRECORDS  diskografskoj kući, i to je, pun pogodak jer, da bi se izveo neki zaključak vezan za ovo izdanje dovoljno je preslušati isti samo dva-tri puta, što nije slučaj sa albumima brojnih grupa koje koketiraju sa inim mzičkim pravcima. Besprekorno snimljen materijal za Znam ko si ‘’ u petrovačkom studiju Broadway tako zavredjuje bezuslovno obznanjivanje, i taj u ovom opštem ludilu i pometnji od rurbanih muzičkih pravaca barem nudi naslućujući povratak pravim onim, izvornim rokenrol vrednostima. I, samo je to važno, stvarati, pisati ono što vredi, ne posrtati, ne okretati se minornim muzičkim pravcima za koje i nije potrebno muzičko rock obrazovanje. Album inače nudi proverene hard vrednosti koje istinski zaljubljenici u rock bezrezervno prihvataju, a ugradjivanjem sopstvenog autorskog pečata članovi Mister Hajda i dela sa nama, konzumentima te vrednosti. Istaći ću i članove grupe (usput, nikada ne koristim pink termin bend, isti su preoteli narodnjaci i neki nazovi pop sastavi)  jer to bezuslovno zavredjuju: Aleksandar Filipović gitarist i vokalni solist, klaviijaturist Nebojša Božilović, bubnjar Petar Petrović a na bas gitari je Nenad Nikolić! Rekao bih da na albumu prevladjuju tekstovi sa ljubavnom tematikom i svemu što ta donosi, da li bol i patnju, sreću i strast, te  nezaobilazne faze kroz koje mladi (I ne samo) prolaze pa tako i članovi ovog sastava, te imamo po osnovu iskustvenog onog i napisano. Rezultat je fenomenalan, imamo odličan album ove, iz Petrovca na Mlavi grupe, koji je pred nama (moram to da ponovim) zahvaljujući isključivo diskograsfskoj kući Računajte na Računare Records, koja je uvek u ulozi predvodnika na našim prostorima, kada je rokenrol u pitanju.

12.09. 2019.