TEKST – ŽIVKO  IVKOVIĆ 

Mada sam u storiji o grupi Theatre Bizarre već pisao o Mehaničkom baletu, zaključio sam da napisano nikako ne potpada pod celovitu jednu, izdvojenu i zaokruženu te u nastavku tog  predstavljanja rock grupa sa valjevske scene, dolazimo i do pomenutog već, sastava Mehanički balet koji je iz kategorije najmladjih u gradu, ali, samo po godini formiranja, jer, nema tu sumnje, imamo produženu ruku (nikako reinkarnaciju), legalnog i pravnog naslednika grupe Theatre Bizarre u kojoj je kao bendlider i autor kompletnog opusa dominirao Milorad Djurić popularni Mikica Levak. Uzevši da se radi o starom već, prekaljenom rokenrol vuku, i činjenici da je oko sebe okupio ekipu istovetnih muzičkih stremljenja, ne začudjuje uopšte da se vrlo brzo stiglo do rada u studiju i snimanja stvari za prvi album. U tom, originalnom (kako ja to volim da naglasim) su, pored Mikice na gitari,  i Mile Jelić na solo gitari, Saša Stefanović na bas gitari, Zoran Lazić za bubnjevima te Radmila Stanojević vokalna solistkinja. Ubrzo,   tačnije iste, 2018. godine u valjevskom studiju Kebac (kod Vladimira Ružičića) završavaju snimanje svog prvenca, a na tom su se našle Ničega nema/Veruj mi/Znam/Svilene tajne/Verujte u ljubav/Pokreni se/Ne mogu sama/Kišna pesma/Čekajući dodir i Treptaj, uz napomenu da je kompletan autor svih Mikica Djurić.  Album ‘’ Izvan svega’’ se na tržištu (kakvom takvom i u datim okolnostima) javlja iste, dakle 2018. godine pod okriljem Diskografske kuće PGP RTS. Promocijia ovog je održana u valjevskom Abraš klubu naredne, mada su i na Centralnom gradskom trgu svirali na prelazu iz stare u novu godinu. Djurić je neumoran, i dalje radi, piše stvari za drugi album ove grupe, te očekuje da će kompletan rad na opusu za taj biti okončan do maja naredne, kako bi  već u junu ušli u studio i krenuli sa snimanjem istog. Usput, neizbežne personalne promene u sastavu nisu zaobišle ni ‘Balet’ tako da su novi članovi Vladimir Jovanović  Zule kao vokalni solist, kog pamtim iz Užica (sa In Wires Bluesrock Festa) gde je nastupio sa svojom požeškom ekipom i ostavio jedan zadivljujući utisak. Njegove vokalne mogućnosti su izuzetno visoke, te smatram da je Djurić njegovim dovodjenjem u grupu napravo odličan potez. Podsetiću, još 2010. je Jovanović nastupio kao pridružen član grupe Theatre Bizarre na koncertu Nevernih beba kod kule Nenadovića u Valjevu, pa tako ta saradnja datira od tog nastupa, a iste su, sa njim kao vokalnim solistom svirali  na Tešnjarskim večerima. Potom su u grupi,  kao novi članovi, Igor Nikić klavijaturist, Aleksandar Maketić za bubnjevima te Dejan Grozdanović na bas gitari. Kratko su se kao članovi ovog sastava javljali Jana Sekulić te Aleksandar Kremić na istovetnim pozicijama vokalnih solista. Sa Sekulićkom su nastupili na Tešnjarskim večerima ove, 2021. godine, da bi sa Zuletom Jovanovićem zabeležili nastup na najnovijem izdanju  džez festivala u ovom gradu. U vremenu ispred, za očekivati je značajniju koncertnu aktivnost grupe Mehanički balet, mada, ruku na srce, trenutna epidemiološka situacija ne obećava, mrka kapa je za sve nosioce stejdž rock aktivnosti ali i za nas koji smo se uželeli tih.

18.12.2021.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *