Na cijeni su dvoličnjaci i licemjeri koji imaju sposobnost diplomatskih govora i bezgraničnih rasprava kako pomoći bilo kome, ali kada pomoć je potrebna onda ih nema nigdje.
Takvi ljudi obično poslije obilne večere uz čašu skupocjenog vina zaključe kako život prema siromašnima nije pošten. Najvrjedniji posustaju i reče mi prijatelj prije par dana kako je nepravde uvijek na svijetu bilo i kako mi tu ne možemo ništa.
Umalo mu nisam povjerovao, jer nisam sve ideale sahranio, a nadam se da nisi ni ti koji/koja ovo čitaš. Jest da nas sve truju ogorčenjem i od nas žele napraviti hodajuća trupla bez misli i stava, ali to im neće uspjeti.
Potajno se od ljudi želi napraviti robove, a gospodari su skriveni iza kulisa dok njihove predstave zabavljaju masu koja zaboravlja na vrijeme u teatru apsurda u kojem ostaje sve duže i duže.
Istina – laž svode se na isto danas, a o načitanosti se i ne priča. U ime demokratije veliča se diktatura relativizma. Uredno se cuti o koječemu.
Od silnih prava ljudi ostaju obespravljeni, a čini mi se da je dobro vrijeme došlo za pse, jer o njima se više brinu pojedinci nego o ljudima,prosetajte malo ulicama podgorice,pa ce te vidjeti mnogo sitih pasa I gladnih ljudi.
za njih ima hrane i to pojeftine na policama svih boljih trgovina.
Kako je došlo vrijeme malodušja i neravnopravnosti vidljivo je na svakom koraku.
Čini mi se da su nam preci bili junaci, dok mi postadosmo kukavice i beskičmenjaci koji će svakoj fukari pognuti glavu i cutiti.
I tako teku dani, a čini mi se da će biti zanimljivo šta će donijeti budućnost i do kad će biti sve ovako kao što je sad ?
Zanimljivo je kakva se sve priča može ovom narodu prodati, eto recimo slušamo stalno o ljudima koji ničim nisu zadužili bilo koga. Čekam samo dan da na televiziji vidim nekoga ko je u nauci ili sportu postigao uspjeh ili nekoga farmera koji pošteno živi od svoje zemlje i hrani svoju porodicu
. Kada budemo takvo što gledali na TV-u znacemo da je vrijeme trovanja prošlo.
A do tada nam ostaje da molimo Boga da ne zatruju ne samo nas nego i naše potomke i potomke naših potomaka. Ogorčenje i malodušnost sulosi i ne dajmo im da nas osvoje i preuzmu i da postanemo marionete u tuđim rukama koje će biti visoko iznad nas… A navodno slobodni sa svim pravima……