Ksenija Kušec

Rođena je 1965. u Zagrebu. Diplomirala je na Arhitektonskom fakultetu i na Muzičkoj akademiji u Zagrebu (Odsjek za duhače-saksofon). Radi u prosvjeti. Dobila prvu nagradu za kratku priču, (Književni krug Karlovac, 2011) i drugu nagradu za kratku priču natječaja Nađi uru za literaturu (2012). Objavila dvadesetak priča u zbornicima, a priče su joj objavljene i u Obzoru (Večernji list), Pričiginu (Split), književnim portalima (Gong, Književnost uživo…), itd. Do sada je objavila sljedeće knjige: Priče iz Sunčeva sustava (zbirka priča za djecu, 2010); Reci mi sve (priče, 2013.); Janko i stroj za vrijeme (roman za djecu, 2013.); Sobe (roman, 2014); Prozirna Lili (roman za djecu, 2015; Ilustratorica: Jelena Brezovec). Kazalište Tvornica lutaka izvodilo je 2014 godine predstavu Svemir, a koja je nastala prema adaptaciji knjige Priče iz Sunčeva sustava. Uskoro joj izlazi još jedan roman Kod kuće je najbolje.

Ludwig Bauer o knjizi

Nesvakidašnji talent Ksenije Kušec obuhvaća i dvije dragocjene komponente: dobro zapažanje i lakoću pripovijedanja. Uočavajući onu stranu ljudskih veza i odnosa, mana i slabosti, konvencija i predrasuda koje se često žele prikriti ili zanemariti, uz dodavanje blagog humora kao začina, Ksenija očito uživa u konstruiranju vlastita literarnog svijeta. Svaka vrsta istinski umjetničkog stvaralaštva pretpostavlja i muke i radost, ali ona kvaliteta ostvarenja koja se oslanja na užitak u stvaranju književnog teksta jedan je od pouzdanih temelja užitka u čitanju. Njezina je proza pisana za književne sladokusce.




Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *