Stevan Šarčević: POVRATAK U BERLIN
Omašio sam pune dve godine i snosim odgovornost za sled događaja koji su pokrenuli kataklizmu. Frau Marta sedi kraj uređaja, prezrivo se smeška i popunjava formulare.
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Omašio sam pune dve godine i snosim odgovornost za sled događaja koji su pokrenuli kataklizmu. Frau Marta sedi kraj uređaja, prezrivo se smeška i popunjava formulare.
Edward McCollen- suvlasnik američke tvrtke E&E nije volio ljude. Trudio se da ih zaobiđe u svakoj prilici. Poslovao je preko interneta, a ugovore za koje je trebao njegov potpis dostavljali…
Pristojna beseda, dame i gospodo, podrazumeva – pored zahvalnosti za dobijenu nagradu – i pokušaj uspostavljanja nekih paralela između nagrađenog autora i književnika čije ime nagrada nosi. Naime, i Laza…
– Na početku našeg virtuelnog razgovora, zanima me gde ste Vi, g-dine Z.I.Vaš odgovor će, nadam se, pomoći da Vas čitaoci ovoga intervjua materijalizuju u prostoru sa sasvim određenom geografskom…
Švrljam po internetu, zanimaju me novosti iz regiona; obično bude nešto vredno pažnje. Prelistavam malo beogradske, malo banjalučke, malo podgoričke novine. I svuda nalazim isto: politika, politika, politika, pusta politika,…
Kad mi za vrijeme jednoličnoga pljuska odjednom zašumi more u ušima, prepoznam znak. Umjesto ozona nosnice upijaju miris osušene školjke izbačene na liticu. Morska trava počne mi izlaziti na usta,…
Svaka kolateralna žrtva počinje iz sitnog tora razularenih duša. Komešaju se virusom zlobe kao šipak ispunjeni vjetropiri. Svoju nejakost obično ustremljuju na one koji, prema njima, naglo izrastaju u veličine…
(Nepomirljive daljine) Dogodi se i čini se neminovnim ovakav tren: zatekneš se, kao naspram ogledala, sam naspram beskraja. I otputuješ. Prvi put bez osećaja da su ti nečim sputani koraci.…