NOVA IZDANJA DISKOGRAFSKE KUĆE

RAČUNAJTE NA RAČUNARE RECORDS/TIME MACHINE MUSIC

GRUPA  SANS/CD  ALBUM ‘’ TRN ‘’   2018.

Vreme u kom one istinske, prave vrednosti (pa i rokenrol) nemaju  zasluženu pozornost medija traje evo već nekoliko decenija. No, zahvaljujući neumornom Lokneru koji ne posustaje kada je reč o predstavljanju domaćih rokenrol grupa, imamo kontinuiran uvid u ostvarenja svih tih sa našeg podneblja, a najnoviji se odnosi na grupa Sans i nj. ostvarenje ‘Trn’. Preslušate tako ovaj album i odmah zaključite da se tu radi o izvrsnom metalik više hard rock sastavu, sa ukupno devet stvari uz konstataciju kako tu nema niti jedne jedine koju možete podvesti pod loša je ili nezadovoljavajuća. Odlični tekstovi uz onaj više izvorni hard zvuk vam jednostavno pružaju ili donose trideset minuta zadovoljstva i, ripit naravno. Ovde se sve vrti (manje-više) oko gitariste i bek vokala Stahinje Slavnića, mada je Sans ekipa, po pruženom na ovom ostvarenju  visoko  usvirana i hard posvećena, a što je veoma bitno kada se radi o široj prihvaćenosti.  Imamo ovde već oproban, proveren jedan recept autorskih hard rock kreativaca, a gotovo istovetno su valjevski hard rokeri , članovi grupe InVAzija, čija šira prihvaćenost je izostala iz jednog jedinog razloga, nisu beogradski sastav, uz, ono, nadam se da istu sudbinu ili preslikanost neće doživeti i SANS, jer, bliži su Beogradu i Novom Sadu. Trn tekstovi šalju odredjenu poruku, ali ne tako direktnu i izričitu, slušaocu se tako ispostavljaju mogući samo životni putevi ili iskustva (Život piše razne price – NO 4) i naravno uz nezaobilaznu ljubavnu tematiku, pa ako sebe uspete prepoznati u stvarima sa ovog, zbilja respektabilnog ostvarenja, zadovoljstvo je samo vaše. Grupa Sans je izričiti hard rock predstavnik i to je fakat koji najviše pleni & osvaja, uverićete se u moje navode nakon samo jednog preslušavanja. Diskografska kuća Računajte na računare Records/Time Machine Music tako (na zadovoljstvo svih nas iz sveta rokenrola), nastavlja sa praksom objavljivanja široj rock javnosti nepoznatih  ili manje poznatih grupa i nj. ostvarenja, demantujući tako na najbolji  mogući način sve napise (i ja pa ja) govorancije kvazirock novinara o navodnoj skrajnutosti pomentog muzičkog pravca. RAČUNAJTE NA RAČUNARE RECORDS/TIME MACIHNE MUSIC!

08.05.2019.                                                                                                      PROZAONLINE

 

               

                                 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *