Ovogodišnje, jedanaesto izdanje Merlinka festivala održaće se od četvrtka, 5. decembra do nedelje 8. novembra kada će u Domu omladine Beograda biti prikazano 120 igranih, dokumentarnih i kratkih filmova LGBT tematike. Predstavljamo vam tri filma koja ne smete propustiti, i delimo 5×2 karte za projekciju holandskog filma “Galor”.
Javite nam se na email – prozaonline@gmail.com

Galor (Galore)

Lazlo i Dylan Tonk, Holandija 2019.

Dokumentarac “Galor” donosi priču o dreg senzaciji Lejdi Galor koja se sprema za svoju najveću transformaciju ikada. Boreći se za vidljivost i solidarnost ona je postala važan deo evropske dreg zajednice, međutim, za Sandera den Bassa, muškarca iza Lejdi Galor, ova praksa počinje da uzima svoj danak. Iako mu je njegova veličina donela slavu i prepoznatljivost, Lejdi Galor se bori sa sve više zdravstvenih problema. Operacija smanjenja želuca će mu pomoći da se vrati na zdravu težinu, ali šta će ostati od Lejdi Galor?

Subota, 7. decembar 21:30 Amerikana, Dom omladine Beograda

Gej hor duboki jug (Gay Chorus Depp South)

David Charles Rodrigues, SAD 2019.

Dokumentarac prati hor sačinjen od 300 gej muškaraca iz San Franciska koji kreće na turneju po južnom delu Amerike kao odgovor na talas diskriminacije, anti-LGBTQ zakona, i izbora 2016. godine koji su podelili javnost.

Nedelja, 8. decembar 17:30 Amerikana, Dom omladine Beograda

Dok nas pornić ne rastavi (Até Que o Porno Nos Separe)

Jorge Pelicano, Portugal 2018.

Eulália, konzervativna 65-godišnja majka, saznaje da je njen sin koji je emigrirao u Nemačku postao Fostter Riviera, prvi međunarodno nagrađeni gej porno glumac. Od šoka i gađenja do očajničkih pokušaja da ga razume, Eulália kreće na emotivno putovanje koje testiranje njene vrednosti, očekivanja i percepcije. Uz pomoć kompjutera i Facebooka kao glavnih sredstava za informisanje i komunikaciju, njena borba da se približi sinu čini da klikće na neočekivane sajtove, upoznaje neverovatne ljude i izaziva sebe da pogleda svog sina kako izvodi živi seks šou na Sajmu erotike u Portugalu.

Nedelja, 8. decembar 21:30 Amerikana Dom omladine Beograda

Trejler: https://merlinka.com/schedule/until-porn-do-us-part/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *