Конкурс за награду "Биљана Јовановић"

Жири за доделу Награде „Биљана Јовановић“, који ради у саставу Катарина Пантовић, Ђорђе Писарев, Снежана Божић, Александар Костадиновић и Весна Тријић (председница), донео је одлуку да у ужи избор уђу следећа књижевна дела:

1.     Тања Ступар Трифуновић, Откако сам купила лабуда (Београд: Архипелаг) 

2.     Ненад Милошевић, Песме из лимба (Културни центар Новог Сада)

3.      Горан Коруновић, Уста без капака (Београд: Контраст)

4.      Милица Вучковић, Болдвин (Београд: ЛОМ)

5.      Енес Халиловић, Бангладеш: манифест квантумизма (Нови Пазар: Грађански форум).

Награда „Биљана Јовановић“, чији је оснивач Српско књижевно друштво, додељује се за дела поезије, прозе, есеја и драме објављена током претходне календарске године; овога пута, конкурисала су 152 наслова.

У ширем избору били су још и Праматере Маријане Чанак, Топло биље Бојана Васића, Пилот трамваја Јовице Аћина, Четири кише Љубице Арсић, Резултати Ивана Потића, Ништа од најављиваног краја свијета Лидије Дедуш, 22 Николе Живановића, На одморишту Васе Павковића, Опна Дамира Јоцића, Огледи око стола Слободана Зубановића, Разбрајалица за Андреаса Сама Филипа Чоловића и Нема оазе Бојана Савића Остојића.

Одлука о добитнику Награде биће донета у другој половини априла.

Рад Жирија додатно је ове године мотивисан потребом да се нагласи значај који књижевно стваралаштво има у животу једног друштва у свим околностима, па и у околностима пандемије.

Београд – Ниш – Нови Сад, 

12. априла 2020.                                                 

У име Жирија

Весна Тријић

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *