1.

Pajaco:
– Neko, učinilo mi se da si rekao „Gori, gori, moja gospođice“. Da li jesi ili nisi to izgovorio?
Neko:
– Naravno da nisam, ali na Internetu čitam da London gori.
Pajaco:
– Ne samo London već i Birmingem, Bristol i Liverpul.
Neko:
– Neredi su zahvatili ne samo siromašna predgrađa, već i mondenske centralne četvrti Londona kao što je Noting Hil, na primer.
Pajaco:
– To je reakcija na brutalno ubistvo dvadeset devetogodišnjeg Marka Dagana, oca četvoro dece iz Totenhema.

2.

Neko:
– Ko je prvi pucao?!
Pajaco:
– Kao i uvek, policija!
Neko:
– Oni opet obećavaju da će istražiti kako je došlo do ubistva Marka Dagana.
Pajaco:
– Daganova porodica tvrdi da nije dobila odgovor zašto je i kako on ubijen.

3.

Neko:
– Na Internetu može da se pročita da je dvadeset devetogodišnji Britanac stradao od metka ispaljenog iz vatrenog oružja koji ga je pogodio u grudni koš.
Pajaco:
– Isto tako može da se pročita da policajci nisu bili ugroženi kada su otvorili vatru na Dagana.
Neko:
– Kao i to da pojedini policijski izvori tvrde da je Mark Dagan bio narko-diler i kriminalac, i da je do guše upleten u kriminalne radnje u Totenhemu.
Pajaco:
– Što bi se kazalo nije šija već vrat! Baš oni znaju da li je Mark Dagan upleten do guše ili samo do ramena. Možda i do kolena? Ali njima se sviđa da izjave da je upleten do guše.
Jedno je sigurno: da je bio belac, londonska policija ne bi tako olako na njega potegla vatreno oružje.
Ovako: crn si, kriv si…

4.

Neko:
– Britanska javnost žestoko kritikuje društvenu mrežu „Tviter“ zato što su učesnicima nereda omogućili da se preko svojih profila organizuju i podstiču nasilje.
Pajaco:
– Ne brini, Neko! Tviter tvrdi da nikakve akcije neće da preuzme protiv svojih korisnika.
Konačno, svetlo na kraju mračnog tunela.

5.

Neko:
– Ne samo izgrednici, huligani… Ili kako ih sve ne nazivaju već i druga strana koristi Tviter i Fejsbuk.
Pajaco:
– U ljudskoj istoriji uvek postoji i uvek će postojati „druga strana“. Ipak, reci mi nešto više o britanskoj drugoj strani: ko su oni?
Neko:
– To su mirni i krotki stanovnici Londona, Birmingema, Liverpula i Bristola, i oni raščišćavaju gradove nakon nereda.
Druga strana je pokrenula onlajn kampanju „Clean Up London“ na Tviteru. Jedan od korisnika ove društvene mreže je napisao poruku da su ulice u jugoistočnom Londonu očišćene.
Slične poruke su stizale i iz Liverpula.
Pajaco:
– Druga strana je i Kristin Džons, policijski komandant koja je izjavila da su nasilje i neredi u protekla tri dana „jednostavno neoprostivi“.

6.

Neko:
– Kada krene zlo i naopako, Bogati Anonimni Kupac nam uvek dođe kao neki spas, i bekstvo od surove stvarnosti.
Pajaco:
– A ti bi se iznenadio kada bih ti rekao da je on u Londonu ovih dana.
Neko:
– Otkud znaš? I on, slično „drugoj strani“, koristi Tviter i Fejsbuk?
Pajaco:
– Ma, ne trebaju njemu društvene mreže da bi se njega čulo! Ono što je njemi potrebno jesu – aukcije.
A upravo je jedna ovih dana odžana u Londonu.
Bogati Anonimni Kupac je kupio kaubojski šešir i naočare za sunce koji su pripadali bivšem „Bitlsu“ Džonu Lenonu.




3 thoughts on “Zoran Ilić: Daganova smrt”
  1. Rasizam i sve druge prljave i opskurne oblike -izama tkzv. prednjaci jedne civilizacije jako vole spočitavati i savjetovati sve druge za koje misle da su civilizacijski i kulturološki na mnogo nižem stupnju. Ni Engleska nije lišena otrovnog balkanluka i ovaj primjer to samo potvrđuje.

  2. Mnogo smo poludeli…kompletna planeta je u totalnom moralnom beznadju, sve ovo je samo prirodan tok i strah me da pomislim kakav ce biti kraj ove civilizacija…

  3. Kada sam već pomenuo „drugu stranu“ onda da citiram i M. B. Bajagu:

    „Dok postoji druga strana
    ljudi kažu tamna strana
    tamna strana sile svemira
    dok postoji druga strana
    ona grozna tamna strana
    kao i u vreme frikova
    samo nam je ljubav potrebna“

    Dakle, zaključak je: „samo nam je ljubav potrebna…“




Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *