Alpha Blondy & Solar system na Nišvilu
“Afrički Bob Marley” prvi put u Srbiji Alpha Blondy – verovatno i najveća svetska reggae zvezda poslednjih nekoliko decenija (iako ne dolazi sa Jamajke), nastupiće na Nišvilu 2017 u petak,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
“Afrički Bob Marley” prvi put u Srbiji Alpha Blondy – verovatno i najveća svetska reggae zvezda poslednjih nekoliko decenija (iako ne dolazi sa Jamajke), nastupiće na Nišvilu 2017 u petak,…
Pročitajte onlajn ili preuzmite PDF http://www.argusbooksmagazines.com/argus-books-online-magazine-17-vasarske-festivalske-i-karnevalske-fantasticne-price/ REČ UREDNIKA Poštovani čitaoci, pred Vama su odabrane i uređene fantastične priče sa konkursa posvećenog vašarima, festivalima i karnevalima. Među njima se nalaze priče…
„Ja i današnji dan. Sreli smo se, ali se nismo sprijateljili ni zavoleli.“ Isidora Sekulić, „Liturgija“ „Očajanje jeste jedan od smrtnih grehova. Ali, danski filozof Kjerkegor je ipak govorio: Očajavajte;…
Američki trubač i fligelhornista, kompozitor i aranžer Tom Harrell (1946), nastupiće na predstojećem Nišvilu, u subotu 12. avgusta sa svojim sastavom “Tom Harrell TRIP” u kojem su još i tenor…
Iz romana Dnevnik beskućnika Eh, Miloše Petronijeviću, šta ću ti pričati o ovoj zemlji, gde smo uvek bili okruženi neprijateljima i sami protiv svih, i gde spomenike i mrtve heroje…
SKOKOVI PO VODI Masna velika voda,na doku usred dana,drjemam kao mačak i hvatam posljednji zrak sunca…Klupa je moj krevet,moj san…samoća i nije tako teška,kao laka melodija,sonata odbija se o vodu…
Njena stopala čvrsto su oslonjena na ćebe na kojem ležimo, njene noge povijene su u kolenima – moje između njih. Pomeramo kukove ravnomerno, u krug, onda napred-nazad, napred-nazad, i ona…
Nakon prošlogodišnje pobjede na natječaju Ivan vitez Trnski za najbolji neobjavljeni rukopis „22 stoljeća“, Vedranu Volariću ove je godine objavljeno spomenuto djelo u nakladi Društva hrvatskih književnika Podravsko – prigorski…
Zaključaću te u svom besmislu. Možda zaboraviš sopstveni smisao kad se vratiš. Zato skini masku i nežno je ostavi kraj ključa. Jedna jako napeta i čudna atmosfera opšteg rasula i…
(O romanu NOJEVA BARKA Zorana Škiljevića) Između redova romana Nojeva barka pisca Zorana Škiljevića, kao lajtmotiv, hrabro se provlači savremena ljubavna priča. Na sceni se pojavljuju, u svim kriznim fazama…
Tradicionalni međunarodni susret grupe neovisnih pisaca i novinara Hrvatske i Makedonije koji od 2014. godine organizira nevladina organizacija ‘Hrvatsko-makedonska tangenta’ održao se 12. i 13 svibnja na otoku Zlarinu. –…
Dodeljene nagrade najboljim dokumentarnim filmovima 10. Beldocs festivala Nagrađeni domaći filmovi „Gora“ Stefana Maleševića i„Pejzaži rata, pejzaži mira“ Arona Sekelja Dodelom nagrada najboljim dokumentarnim filmovima, u ponedeljak 15. maja u…