Od 6-17. novembra, Galerija savremene umetnosti Kulturnog centra Pančeva i Svečana sala Narodnog muzeja Pančevo

U okviru četrdeset sedmog izdanja Salona umetnosti Pančeva, koji će biti otvoren u ponedeljak, 6. novembra u 19 sati u Galeriji savremene umetnosti, biće izloženi žirirani radovi trideset likovnih umetnika, među kojima su i Vasilije Dolovački, Larisa Ackov, Jelena Lalić, Dragoslav Husar, Nada Denić, Milan Jakšić i drugi. Takođe, u Svečanoj sali Narodnog muzeja Pančeva, publika će moći da pogleda omaž-izložbu Pala Dečova, pod nazivom „U dodiru sa prirodom – impresije iz atelјea“. Pred publiku će biti postavljeni radovi iz zaostavštine umetnika: crteži, slike, grafike, kolaži, objekti i konstrukcije.

Sadeven i profilisan u toku druge polovine prošlog veka, pa nastavljen i u prvim dekadama ovog veka, Pančevački salon je, shodno velikim uzorima i etalonima pariskih izložbi iz doba romantizma, u serijama koje su nicale u većim gradovima posleratnog razdoblja, nastao sa razlogom kako bi se reprezentativnog obeležilavanja proslava i jubileja, oslobođenja i sličnih povoda.

Dušan Đokić, slikar i likovni kritičar

Salon umetnosti Pančeva prvi put je održan 1972. godine po ugledu na Oktobarski salon Beograda, revijalnu godišnju izložbu likovne umetnosti. Program Salona umetnosti realizuje Galerija savremene umetnosti Kulturnog centra Pančeva, u novembru mesecu, u sklopu proslave obeležavanja Dana grada Pančeva. Umetnički radovi se biraju na konkursu, a potom nagrađuju od strane žirija sastavljenog od eminentnih istoričara umetnosti. Ove godine, na 47. Salonu umetnosti svoje radove predstaviće: Gorski Kabadaja, Vasilije Dolovački, Dejan Ratković, Miroslav Savkov, Jelena Lalić, Nada Onjin Žužić, Ivana Markez Filipović, Snežana Mirotić, Snežana Jovčić Olđa, Milan Bulatović, Nebojša Jocić, Emil Sfera, Dragoslav Husar, Vladimir Tomić, Marija Dimitrić, Milica Grbić, Milan Manić, Nikola Dragaš, Schöberle Sándor, Tomislav Stošić, Jasmina Baltić, Milosav Urosević, Jelena Badnjevac Ristić, Nada Denić, Milan Jakšić, Ivan Arsić, Larisa Ackov, Dragana Kuprešanin, Ivana Štopulj i Goran Nikolić.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *