RAČUNAJTE NA RAČUNARE RECORDS/TIME MACHINE MUSIC

BEOGRAD 2018

   U uvodnoj ovde već imamo od Grešnika pank obojenu ‘’ Tvoje oko nebo je’’ i ta nas može odvesti na pogrešan put ili zaključak. Pank u osnovi da, možda blago naginjanje Ateist repu ili Obojenom programu (povremeno), no taj utisak se gubi daljim preslušavanjem jer, odlično nivelisani instrumenti su jednaki izvrsnoj produkciji a što nas dovodi pred svršeni čin i obavezujući zaključak o zbilja kvalitetnom autorskom ostvarenju na kom, usput, gitare  uz vokale zadržavaju tu dominantnu ulogu iako to dominantni (vezano za vokale) ne mora značiti i ne znam koliko kvalitetne te, glasovne mogućnosti vokalnog soliste čije ime nije naznačeno na omotu, mada, ostaje dubok utisak o jednoj, zbilja iskustveno potkovanoj družini za koje (po svemu) važi ono, pružamo odlične partije na obazirući se na broj prisutnih u prostoru nastupa. I to je samo potvrda jednog zaljubljeničkog odnosa u rokenrol, uz ono, mi guramo dalje, samo smo zreliji i usviraniji, a to šta će ini reći nas i ne dotiče. Imamo tako stvar ovde, Ekspertiza, lako shvatljivu,  jer porazno podsećanje na društvenopolitičku zbilju proteklih decenija je sveprisutno u toj. I uopšte se u  svim songovima ovde da osetiti ta, izuzetno visoka doza razočaranja, život potrošen ni u šta uz ono, izgledi za spas barem nadolazećih tin generacija su gotovo nikakvi. Ini će this album okarakterisati kao alternativu što kao i uvek dovodi u nedoumicu i potpunu konfuziju serviranu od navodno upućenih te  da li rokenrol uopšte ima tu, alternativu i kakva je stvarna definicija Te. Svaka je rokenrol  (u osnovi) tu treba biti načisto, uz odredjenu nadogradnju samo. Takav je i ovaj Iz katapulta cd album, sa izvrsnim rifovima i kompletnom ritam sekcijom, tu sam barem načisto. Imamo jedan izvrstan autorski album i na tome se treba  zadržati. Tekstovi vezani za aktuelnu društvenopolitičku zbilju, šalju nedvosmislene poruke, još samo da je mladi  ukapiraju i to bi bila Grešnika (i ne samo) pobeda. Zaključnu na abumu ovom ‘ Maza ‘ sam više puta preslušao,  nisam se mogao oteti utisku kako gitarske deonice (uz pedalu ovde) zvuče istovetno stvari ‘ Put bez povratka ‘ sa cd albuma Uvek izmedju grupe InVAzija snimljenog 2011. a realizovanog nešto kasnije. Naravno da ovo moje zapažanje ne dovodi u pitanje generalno odličnu ocenu vezanu za ‘Iz katapulta ‘ ostvarenje te priželjkujem , da  Grešnici i dalje stvaraju nesmanjenim autorskim žarom.

 

16.05.2019.                                                                                                 Prozaonline

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *