Diskografija

Održana promocija albuma „Neka druga“ džez i pop pevačice Aleksandre Bijelić u Parobrodu

Foto: Damjan Jovanović

U petak, 15. marta u Ustanovi kulture Parobrod održana je koncertna promocija albuma „Neka druga“ džez i pop pevačice Aleksandre Bijelić. Sa renomiranom vokalistkinjom nastupili su pijanista Ivan Aleksijević, saksofonista Kristijan Mlačak, kontrabasista Milan Pavković i bubnjar Petar Radmilović, kao i specijalni gosti – pevač Srđan Marković i Marry Gospel Choir.

U uvertiri koncertnog nastupa, prisutnima su se obratili autorka Aleksandra Bijelić, pevač i saradnik na albumu Srđan Marković, kao i muzički novinar i kritičar Petar Janjatović.

Aleksandra Bijelić se zahvalila svom bendu, kao i brojnim saradnicima na albumu, prijateljima, i izdavačkoj kući Sekvoja.

 Srđan Marković je o saradnji sa Aleksandrom Bijelić na albumu “Neka druga” rekao: “Veoma mi je drago da smo Aleksandra i ja, u autorskom smislu, uspeli da napravimo pesme bazirane na zdravom pop zvuku koji ima primese soula, fanka, i svega onoga na čemu smo oboje odrasli. Bio je izazov, ali zapravo je bilo i lako. Suština problema današnje pop i umetničke muzike je da ne komunicira sa emocionalnim bićem, a mislim da smo uspeli da vratimo pesmi ono što je na prvu loptu i izraz koji budi čula. Ponosan sam na Aleksandru što je uspela da neke vrlo važne trenutke, kako nezgodne tako i pozitivne, utka u ovaj album koji odiše iskrenošću i svežinom”.

Petar Janjatović je o albumu rekao da zvuči kao kompaktna celina i dodao: “Veoma je bitno što se pesme obraćaju slušaocima. Tekstovi pesama su lični i prepoznatljivi ljudima, jer su u pitanju zaista životne teme. Sve je pokriveno jako pitkom, kvalitetnom muzikom, i vrlo finim aranžmanima. Nema mnogo takvih albuma kod nas poslednjih godina”.

Album “Neka druga” donosi devet džez pop pesama koje su istinsko i jedinstveno muzičko pripovedanje iz misli, srca i pera Aleksandre Bijelić. Ovo je muzika koja je sluša u jednom dahu, koja odiše nekim prošlim vremenima kada su muzikalnost, liričnost, razvijene melodijske linije, te kristalnost i savršenost interpretacije (kako vokalne, tako i instrumentalne) – bile imperativ. Aleksandra je podelila deo svoje muzičke duše, iskreno, decentno, nenametljivo, sofisticirano. I u stilu velikih evergreen diva.

Pored Aleksandre koja je autor većine tekstova i muzike, na albumu “Neka druga” svoj pečat su dali i: Lazar Arsović (produkcija, gitara, perkusije), Srđan Marković (muzika, prateći vokali), Bojana Stojkov (tekst “Gde ljubav spava”), Ivan Aleksijević (aranžmani, klavir), Milan Pavković (kontrabas), Petar Radmilović (bubnjevi), Kristijan Mlačak (saksofon), Nemanja Banović (truba) i specijalni gost Aleksandar Stojić (klasična gitara), Aleksandra Klenkovski (gudački instrumenti), Branislav Radovanović (stručni konsultant), članovi Merry Gospel hora, Luka Ignjatović (saksofon), Andrija Gavrilović A.N.D.R. (truba), Filip Bulatović (klavijature, aranžman), Petar Krstajić (bas gitara).

Aleksandra Bijelić kontinuirano je prisutna na domaćoj muzičkoj džez i pop sceni skoro dve decenije. Ova dama kristalnog vokala i izuzetne muzikalnosti diplomirala je na Katedri za muzičku pedagogiju na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, gde je završila i Master studije na Katedri za džez i popularnu muziku. Pored uspešne koncertantne karijere, ona se aktivno i sa velikim uspehom bavi vokalnom pedagogijom.

Aleksandra Bijelić predvodi kvintet Alex & the Fergusons, sa kojim je objavila zbirku obrada pop i džez klasika pod nazivom A Basement Session. Kontinuirano nastupa kao solista Big Benda RTS-a i Beogradskim Diksilend Orkestrom, kao i sa Mapo Keys bendom Filipa Bulatovića. Sa svojim kvintetom i velikim orkestrima održala je mnogobrojne koncerte u zemlji, regionu i inostranstvu.

Zbog svoje specifične boje glasa i izuzetne vokalne tehnike Aleksandra Bijelić sarađuje je s brojnim muzičarima regionalne džez, pop i rok scene. Široj publici vokal Aleksandre Bijelić poznat je iz crtanih serijala poput Princeza Sirena, Kirari, Tara Dankan, Lenji grad, itd.

Posle duže pauze novi singl „Plus jedan“ Ognjena Kostića Struke

Struka je novu pesmu posvetio ocu

Jedan od najrespektabilnijih regionalnih repera Ognjen Kostić Struka, posle duže izdavačke pauze vraća se sa novom pesmom „Plus jedan“ u izdanju Mascoma.

Struka je oduvek aktivan učesnik lokalne hip-hop scene. Njegovi albumi predstavljaju deo kataloga koji u najboljem predstavlja razvojni put ali i dostignuća ne samo srpske već i regionalne hip-hop scene. Negujući tu tradiciju Struka je kroz lejbl Honey Money Gang nastavio da istražuje radeći na afirmaciji hip-hop i rep talenata.

Nova pesma „Plus jedan“ nastala je u trenutku gubitka jednog člana porodice, oca.

„U tom periodu sam napisao ovu pesmu koja je vrlo lična posveta mom ocu. Ona se tiče svih nas jer svi smo mi nečija deca,“ izjavio je Struka.

Podsećamo tokom prošle godine u izdanju Mascoma izašla su rezidanja dva LP albuma „Svi psi idu u raj“ i „Muzika iz podruma“, a Struka je napravio izbor i za vinil izdanje „50 godina HIP HOP-a” u domaćoj diskografiji koji je izašao povodom jubileja 50 godina hip-hopa.

Strukin novi singl „Plus jedan“ je od petka, 1. marta dostupan na svim striming servisima.

Struka feat. Kejt – Plus jedan: https://lnk.to/struka-plusjedan

Đorđe Stijepović predstavlja novi singl i spot „“Everything I Ever Wanted“

Film Briljantin kao inspiracija za spot sniman na čuvenoj kalifornijskoj plaži Leo Kariljo

Đorđe Stijepović je upravo objavio spot za poslednji singl „Everything I Ever Wanted“. Spot je sam režirao, a snimljen na legendarnoj Malibu plaži Leo Kariljo u Kaliforniji, na kojoj je snimano mnogo filmova, između ostalih i Briljantin.

Pored Đorđa u spotu se pojavljuje i poznati pinup model Tera Džekson (Terra Jackson), trostruki nosilac titule miss Venice Beach. U spotu je vidljivo da Đorđe i Tera reinterpretiraju neke scene upravo iz filma Briljantin. U spotu se jošpojavljuju muzičari Džoš Douv (Josh Jove), gitarista grupa Social Distortion i Eagles of Death Metal, kao i Pol Bojer (Paul Boyear).

Spot: https://www.youtube.com/watch?v=seqNbLiXV_U

naslovna strana singla

Pesmu pored Đorđa, potpisuje i kompozitor Filip Mitrović. Đorđe i Filip su za inspiraciju uzeli Filipovu kompoziciju Arcana, koja je svoju premijeru imala u Karnegi Holu. Pesma „Everything I Ever Wanted“ odiše melanholičnim zvukom karakterističnim za muziku Krisa Ajzaka (Chris Isaak) i filmografiju Dejvida Linča, na šta je sigurno doprineo i uticaj serije Tvin Piks kompozitora Anđela Badalamentija, kome je Filip bio dugogodišnji asistent. 

Instagram:
@bullfiddlecat

Korisni linkovi:
https://en.wikipedia.org/wiki/Djordje_Stijepovic
bullfiddlecat.com

GROM RecordsPonosno predstavlja

Dugo očekivani, drugi po redu studijski album all-female death metal benda NEMESIS pod nazivom Embrace Reality biće objavljen 26. januara 2024. Album će biti dostupan širom sveta putem distributivne mreže BelieveDigital i svih relevantnih digitalnih platformi kao i putem Bandcamp. Uslediće i fizička izdanja CD i kaseta, a naknadno će album biti objavljen i na vinilnom nosaču zvuka.

Album je sniman i produciran u Citadela Sound Production u Beogradu, a naslovnu stranu i celokupan dizajn potpisuje umetnica Tea Jagodić. Snimanje albuma podržao je i SOKOJ kroz svoj Fond za kulturna davanja. Album nosi već prepoznatljivi pečat melodičnog Nemesis zvuka, uz vidni kreativni i svirački napredak. Slušaoci mogu da očekuju još više sirovosti, snage i unikatne priče koju svaka pesma nosi!

Spisak pesama:
01 – New Babylon
02 – Circle of Death
03 – Embrace Reality
04 – Burn
05 – Guilt and Grief
06 – Here to Stay
07 – Hades
08 – Bonus track: The Scales of Fate


Najavni singl:
https://www.youtube.com/watch?v=lZUH5cUDDOw

Specijalno vinil izdanje „50 godina HIP HOP-a“ u domaćoj diskografiji

Album 50 godina HIP HOP-a u domaćoj diskografiji objavljen je kao specijalno i limitirano izdanje na plavom vinilu u izdanju Mascoma.

U godini kada se u svetu obeležava 50 godina hip-hopa izdavačka kuća Mascom je odlučila da i sama da omaž ovoj kulturi koja je na našim prostorima prisutna duže od tri decenije i predstavlja jedan od vodećih muzičkih žanrova.

Kroz deset odabranih pesama koje su obeležile rad ove izdavačke kuće napravljen je osvrt na neke od najbitnijih hip-hop izdanja u domaćoj diskografiji. Kroz različite periode i stilove, ove pesme čine spoj prošlih i sadašnjih generacija, oslikavajući snagu i univerzalnost hip-hop kulture.

Pesme koje se nalaze na ploči izbor su renomiranog beogradskog repera Ognjena Kostića Struke. 

Struka je povodom izbora pesama rekao: Čast mi je što sam dobio priliku da doprinesem obeležavanju pedesetogodišnjice postojanja kulture koja je velikim delom oblikovala moj život i mene kao ličnost. Na ploči se nalaze pesme kako afirmisanih, tako i onih ne toliko poznatih artista koji su sarađivali sa Mascom i lejblom Honey Money Gang koji inače muzički uređujem. Ima starog, ali i novog zvuka jer hip – hop ne pravi podele, on briše granice. Ja vidim lepotu u tom šarenilu.

Album „50 godina HIP HOP-a“ već sada možete poručiti putem sajta mascom.rs uz besplatnu dostavu na teritoriji Srbije. Izdanje je dostupno i na MASCOMSTORE prodajnim mestima (Čumić, Ušće i Galerija).

50 godina HIP HOP-a, Tracklist

LP: 1

Side A:

A1 Bad Copy – Esi mi dobar 3.22

A2 Prti Bee Gee – Državna kombina 2.49

A3 Struka feat. Mikri – Pimpovanje 4.02

A4 Rizbo Daklu – BG 2.48

A5 Goldi, Shea, Struka – U kojoj si klasi 3.41

Side B:

B1 Ri – My riga 2.36

B2 Mlada beba – Ti i ja 3.04

B3 Kendi – Vanzemaljski 3.52

B4 T.U.N.A. feat. Bege Fank – Vozimo se 5.05

B5 Harlem boyz – Zaboravi na to 03.50

Najava novog Bombarder albuma

GROM Records

Ponosno predstavlja

Dugo očekivani, osmi po redu studijski album legendi domaće i regionalne metal scene benda BOMBARDER pod nazivom Sa dna groba biće objavljen 26. januara 2024. Album će biti dostupan širom sveta putem distributivne mreže BelieveDigital i svih relevantnih digitalnih platformi kao i putem Bandcamp. Uslediće i fizička izdanja CD i kaseta, a naknadno će album biti objavljen i na vinilnom nosaču zvuka.

Album je sniman i produciran u Citadela Sound Production u Beogradu, a naslovna strana delo je umetnice Jovane Uzelac. Specijalni gost na albumu u pesmi i već objavljenom najavnom singlu Bombarder III je kultni Hellbutcher (ex Nifelheim) dok je jedna od pesama na albumu i obrada giganata svetske scene Kreator koji su lično odobrili i dali saglasnost za snimanje pesme za potrebe novog Bombarder ostvarenja.Na albumu je gostovalo još nekoliko prijatelja benda kao što su violinistkinja Leona, bubnjar Mesko Lika (ex Bombarder) i gitarista Andrej Antohin.

Spisak pesama:

01 – Sa dna groba

02 – Bombarder III

03 – Bezubi osmijeh

04 – Unutrašnji vapaj

05 – Aveti iz sjenki

06 – Goli strah

07 – Na svoju vagu život stavi

08 – Mrtva straža

09 – Zima

10 – Flag of Hate (Kreator cover)

Najavni singl:

https://www.youtube.com/watch?v=LRvRDtJJKqk