Film

Svečano otvoren Slano Film Days / Slano Film Days Festival Is Ceremonially Opened

U prekrasnoj, intimnoj atmosferi vrta Ville Riva u Slanom, Hrvatska, održana je konferencija za medije kojoj su prisustvovali svi sudionici i gosti Slano Film Days, jedinstvenog formata događanja posvećenih filmu koji povezuje filmske autore u usponu i istaknuta imena iz svijeta filma i filmske industrije. Kroz sljedećih će pet dana Slano postati mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja i filmskih projekcija, a održat će se i večernje projekcije nagrađivanih filmova gostujućih svjetskih autora.

Prisutnima se obratio direktor Slano Film Days, Mirsad Purivatra, koji je na početku svog obraćanja pozdravio sve goste i sudionike; reditelje Alfonsa Cuaróna, Paweła Pawlikowskog, Rubena Östlunda, Michela Franca, Juhoa Kuosmanena, Eliu Suleimana, Ognjena Glavonića, redateljicu Lili Horvát, direktora fotografije Michaela Seresina i utjecajne predstavnike filmske industrije Christiana Jeunea, programskog direktora i zamjenika generalnog delegata na Filmskom festivalu u Cannesu, producenticu Emilie Georges, producenticu i izvršnu direktoricu Timku Grin, predsjednicu Međunarodnog udruženja casting direktora.

Najavio je i dolazak producenta Philippea Bobera i talent agentice Jessice Kovacevic. Posebnim je aplauzom pozdravljen i svaki sudionik Slano Film Days ponaosob, a riječ je o mladim filmskim umjetnicima koji predstavljaju svijetlu budućnost regionalne filmske scene; glumice i glumci Era Balaj, Milica Janevski, Saško Kočev, Anuša Kodelja, Lidija Kordić, Boris Ler, Goran Marković i Anita Ognjanović, redateljice i redatelji  Ivan Bakrač, Blerta Basholli, Dina Duma,  Urša Menart i Vladimir Tagić te snimateljice Milica Drakulić, Dubravka Kurobasa i Maja Radošević.

Slano Film Days održava se u Slanom i na Elafitskim otocima do 22. juna 2024.

Partner Slano Film Days je Sarajevo Film Festival.