Miloš Nastić: PLAVO SRCE
Jedno plavo srce nakon par godina tišine najednom se javi. On se iznenadi!… I ono poče da priča kako je ljuto zbog tamo nekih trica i ludosti iz prošlosti, želi…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Jedno plavo srce nakon par godina tišine najednom se javi. On se iznenadi!… I ono poče da priča kako je ljuto zbog tamo nekih trica i ludosti iz prošlosti, želi…
Briznu tmur na ožiljak spuštajući se niz spekle emocije. Kroz obnevidelost migolji se linija, krivudajući probija zgužvanu kožu hoteći da se prikači za pokidanu nit iza zgara, iza bujice tajni…
ŽIRI JEDNOGLASNO ODLUČIO Ćukoviću nagrada UKCG Pisac Aleksandar Ćuković ovogodišnji je dobitnik nagrade Udruženja književnika Crne Gore ,,Vidovdanska povelja“ za knjigu kratkih priča ,,Kad skidaju krila“ (Unireks, Podgorica, 2018). Ovu…
Vruć je dan. Sunce besramno prži. Kožu. Kosu. Mozak. Tijelo. „O, jebi ga…“ uzdahne Mia i uđe u portun. Otključa prva vrata lijevo. Uđe, zalupivši vratima. Ovaj put nema onog…
Reprezentacija džezera iz Pekinga i glumaca iz Šangaja na Nišvilu Li Xiaochuan Quintet i “Legenda o beloj zmiji” Završne večeri Nišvilla 2018, u nedelju 12. avgusta nastupiće sastav iz Kine…
Sve vreme sam ih posmatrao. Mačka je brižno lizala svoje mače koje se o nju privijalo očajnički odajući utisak bespomoćnosti jednog bića što je tek došlo na svet. Jedini oslonac,…
Noć. Crna kao bezdan zjenice njene majke koja je prije nekoliko minuta ugasila sva svjetla i otišla na spavanje. Lijevim obrazom i vrhom nosa naslonjena na staklo prozora, šarala je…
Širokog srca pokušaću i ovoga puta da opišem krajolik koji me gnječi kao staru sliku sklonjenu iza heklanih teških zavjesa do sjeverne strane kuhinje.omale sobice urasle u brdo voćnjaka i…
“ …Čovek teži slavi, a žena sreći…“ Dragan M. Jeremić-esteta-filozof… Adi J. je sjedio u svojoj trofejnoj sobi i pušio cigaretu za cigaretom-težak miris Cohibe je ispunjavao veliku prostoriju…uhvatila ga…
Srpska književnica, novinarka i prevodilac dr Ana Stjelja u svojoj izdavačkoj ediciji „Porta Mundi“ objavila je izbor iz savremene turske poezije pod naslovom „Pesma je ptica na vrhu vulkana“ koji…
Vrata su se otvorila i Dragoljub je ušao u radnju. -Dobar dan gospodine Prazan. Šta bi ste želeli danas?- upita hladno prodavac. -Sin mi se ženi.- odgovori Dragoljub. -Želeli bi…
AUTORICA: Irena Čurik U povodu dugometražne selekcije 15. Zagreb Film Festivala i 60 godina Situacionističke Internacionale * * * Spektakl nije samo skup slika; to je društveni odnos između ljudi…