Rediteljka Senka Domanović dobitnik i nagrade za najbolju režiju

Beograd, 1. april 2019.Dokumentarni film „Okupirani bioskop“ sinoć je osvojio Gran Pri za najbolji dugometražni dokumentarni film na ovogodišnjem Martovskom festivalu. Rediteljka filma Senka Domanović dobila je i nagradu za najbolju režiju ovog filma. Producent filma je This and That Productions.

Žiri za dugometražni dokumentarni film, u sastavu Boštjan Virc, producent i scenarista, Andrijana Stojković, rediteljka i producentkinja dokumentarnih i igranih filmova i Petar Mitrić, filmski radnik naveo je u svom obrazloženju: „Iznenađujuće snažna priča o entuzijazmu, aktivizmu, demokratiji, očekivanjima i razočaranju kroz precizno oko dokumentarističke kamere putem koje sam gledalac postaje aktivni učesnik i sudionik društvene promene. Na nemilosrdan i objektivan način autor prikazuje sve probleme direktne demokratije u okvirima zakonitosti ljudske prirode sa kojom se svaka pobuna mora suočiti pre ili kasnije. U razrušenom i duboko podeljenom društvu kakvo je naše ovaj film pokazuje moć dokumentarizma u borbi za stvaranje boljeg i pravednijeg sveta.“ Senka Domanović sinoć je u velikoj sali Doma omladine primila ove dve nagrade i izjavila: “Velika je stvar kada film dobije priznanje jer time postaje dodatno prepoznat i svakako vidljiviji. Okupirani bioskop je film koji reflektuje jedan značajan period borbe i pobune protiv sistema u kom živimo ali i je istovremeno i sociološko-antropološka studija međuljudskih odnosa. Posebna čast mi je što sam priznanja dobila upravo na 66. Festivalu dokumetarnog i kratkometražnog filma, koji je nakon Pulskog festivala najstariji u regionu.”

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *