POSMATRANO KROZ PRIZMU SEĆANJA
( Saša Skalušević Skala: Svakodnevni Pokušaji Apokalipse, Presing, Mladenovac 2021.) PRIKAZ: Dr Boris Lazić Saša Skalušević Skala se svojom prethodnom zbirkom Rekreacija pre pakla nametnuo kao zreli pesnik i jedan…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
( Saša Skalušević Skala: Svakodnevni Pokušaji Apokalipse, Presing, Mladenovac 2021.) PRIKAZ: Dr Boris Lazić Saša Skalušević Skala se svojom prethodnom zbirkom Rekreacija pre pakla nametnuo kao zreli pesnik i jedan…
U utorak, 24. maja Dom kulture „Studentski grad“ (DKSG) obeležio је 47. godinu uspešnog rada. Ova ustanova kulture koja se nalazi u najvećem studentskom kampusu u regionu otvorena je 1974.…
SAMIZDAT PRIKAZ KRALJEVO ŽIVKO IVKOVIĆ 2011. Iako nisam nikakav panker, reći ću da sam uživao prolazeći stranice ovog naslova. Pank grupacija književnih stvaralaca kojoj pripada i Kostićeva, nije ne znam…
Snima se nastavak kultne serije Kafana „Složna braća“ ponovo radi! Odlična vest za sve ljubitelje prepoznatljivog humora: snima se nastavak kultne serije „Složna braća“ koja je obeležila devedesete godine, a…
Dokumentarni film „Beskućnik Dendi” reditelja Jugoslava Nikolića premijerno je prikazan u petak, 14. maja u Bioskopu Balkan. U ovom filmu umetnik Nikola Vranić priča o svom životu pre nego što…