U Rukopisima 41 ove godine naći će se 61 autor iz Srbije, Crne Gore, Slovenije, Hrvatske, Bosne i Makedonije. Žiri je izbor napravio na osnovu 300 pristiglih mejlova i nekoliko radova običnom poštom, a preko 1000 poslatih pesama i priča. Konkurs je završen sredinom februara, a izlazak zbornika iz štampe očekuje se početkom maja. I ove godine, biće održan trodnevni festival, od 17. do 19. maja u Pančevu i Beogradu, sa centralnim programom čitanja 19. maja u Pančevu. Pored odabranih autora, specijalni gosti biće Lamija Begagić i Davor Ivankovac, pisci iz okruženja.

Odabrani autori po državama su: Vladan Krečković, Anđela Pendić, Nikola Radić, Jana Rastegorac,Marija Matić, Jelena Cvetić, Petra Vidaković Cvetković, Jelena Paligorić, Anđela Arbutina, Uroš Đurković, Božana Radenković, Stefan Mitić, Gorana Balančević, Kristina Milosavljević, Andrija Stanulović, Elma Selimi, Srđan Sekulić, Damjan Milivojević, Milan Vurdelja, Milana Grbić, Teodora Musovski, Goran Blagojević, Stefan Stanojević, Sara Mađar, Vladana Plavšić, Marta Knežević, Uroš Đorović, Tijana Savatić, Nikolina Đorđević (Srbija); Bonislav Kamenjašević, Mia Golubić, Monika Herceg, Nikolina Demark, Josip Čekolj, Lana Bojanić, Lara Mitraković, Josip Razum, Mira Petrović, Dorotea Šušak (Hrvatska); Adnan Avdagić,

Amira Delić, Nudžejma Dizdarević, Alma Gačanin, Todor Ružić, Amina Hrnčić, Duško Subotić (BIH); Jana Radičević, Marko Stanojkovski, Barbara Delać, Aleksandar Gavranić, Amar Mulabegović, Nataša Gudelj (Crna Gora); Natalija Milovanović, Ana Lorger, Nina Kremžar, Jernej Kusterle, Veronika Bračić (Slovenija); Kalia Dimitrova, Marija Angelovska, Elena Kostovska i Katerina Gogova (Makedonija).

Žiri je radio u sastavu: Jasmina Topić, Bojan Vasić, Srđan Gagić, Ana Ristović (Slovenija), Iskra Peneva, Petar Andonovski (Makedonija).

Odabrani autori biće kontaktirani putem e-mejla i obavešteni o detaljima programa manifestacije. Oni, koji ne budu bili u mogućnosti da se odazovu, dobiće autorske primerke na adrese koje su naveli prilikom slanja radova. Izdavač Rukopisa 41 je Dom omladine Pančevo. Program manifestacije biće naknadno istaknut na Fb stranici i sajtu Doma omladine, te na relevantnim internet stranicama koje prate kulturu. Organizator i urednički tim se još jednom zahvaljuju svima koji su učestvovali na konkursu, a čestita odabranim autorima. Vidimo se u Pančevu!

U Pančevu, 19.04.2018.
Dom omladine Pančevo




Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *