Stevan Šarčević: SVETLANA
Dolazim, Svetlana… Dolazim… Tri su vranca uginula podamnom. Ipak… Dolazim i nosim ti poklone. Ponekad se upitam da li je burma još uvek na tvome prstu? Da li je moje…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Dolazim, Svetlana… Dolazim… Tri su vranca uginula podamnom. Ipak… Dolazim i nosim ti poklone. Ponekad se upitam da li je burma još uvek na tvome prstu? Da li je moje…
Odgovor Tatjani Rosić i Nadeždi Radović (“DANAS”, 10. jun 2011) Imajući u vidu da sam sada već sasvim siguran da su T. R. i N. R. obavile međusobni čin intervjuisanja…
Sam kraj predgrađa oduvek je bio prebojen mračnim bojama. Obrastao u visoko šiblje, vazda prekriven plavičastom maglom, ispunjen nekim zazornim kricima, delovao je odbačeno i zaboravljeno i od Boga i…
„Trebale bi mu pomoći.“ Čovjek je ležao na nogostupu. „A kak’? Sigurno je pijan, ne buš ga ti valjda ispumpavala? Klošar.“ „Nije klošar. Vidiš da je u odijelu.“ Primijetila je…
1. Blizina opasnosti menja percepciju i izoštrava naša čula. Neposredno pre eksplozije, vreme se usporava, nastupa tišina; sada primećujemo stvari koje ranije nismo, i to sa neobičnom oštrinom. Dok padamo…
Odlomak iz knjige LUCIFEREZA, Ukronija, Beograd 2010. Nije važno kad, nije važno gde, nije važno kako, tek pristao sam. Pristao sam da me ubede na jedan tako jeretičan čin. Trebalo…
Gledam u mrtvu točku ispred sebe, u prazninu, u bjelinu zida, u svjetlucavu prašinu koja titra ispred mojih očiju. Ne gledam u ništa. Gledam ali ne vidim. Tupost. Praznina. Misli…
Bio sam još golobrado štene ponosito na paperje što mi je oskudno nicalo po licu. Izlasci u grad svodili su se na lutanja muškog čopora ne baš svesnog sveta oko…
Jednoga jutra…što bih sve dao da se to jutro nikada i nije uobličilo novim danom… probudio sam se sretan, nestvarno sretan, ustrašen od siline sreće što me obuzimala… nestvarno sretan…