Biljana Vićentijević: MIMOZE
– Mimoze, mimoze! Kupite mimoze! Pravo sa mora, u čarobnom mirisu zimskih ljubavi. Hajde mladići, častite devojke! Samo još večeras, već sutra ih neće biti! – Gajo, kako samo večeras!?…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
– Mimoze, mimoze! Kupite mimoze! Pravo sa mora, u čarobnom mirisu zimskih ljubavi. Hajde mladići, častite devojke! Samo još večeras, već sutra ih neće biti! – Gajo, kako samo večeras!?…
Sve je počelo šetnjom. U stvari, sve je počelo fotografijom na kojoj je bilo prikazano kako sam šetao psa. Ako se zna da nijedan pas kojeg sam imao, i šetao,…
LAGUNA, BEOGRAD – 2014. Autor prikaza: Živko Ivković U Šapcu, oktobar 2014. godine Štiva o grupi The Beatles nikada dovoljno! Nikada previše podsećanja na najrokenrol grupu sveta. Naravno, ne očekujem…
Književni konkurs „Milovan Vidaković“, za najbolju kratku priču na srpskom jeziku, koji su po četvrti put raspisale Srpske nedeljne novine iz Budimpešte, dobio je svoju završnicu odlukom žirija o najuspelijim…
Da se ne zaboravi. Novosadska racija, januar 1942. U tišini su su kretali ka obali Dunava. Zbijeni jedni uz druge, pokušavali su da sačuvaju još ono malo dostojanstva koje im…
Na konkursu „Milovan Vidaković“ Srpskih nedeljnih novina iz Budimpešte priča Danijele Repman „Povratak kući“ osvojila je drugu nagradu Već dugo korača u krug… Ne vidi pred sobom put… Iznad njega…
Ulaznica 2014 – nagrađeni rad (proza) Rekao sam: „Mama, znaš li što se dogodilo?“ Rekla je: „Omojbože.“ I zakolutala očima. Mislio sam da će me odmah zviznuti. Automatski sam se…
STARE KNjIGE Imam tezgu na Bajloniju. Trakeljam stare knjige. Gotivim romane, priče, pesme. Mali je milion političkih sranja. Onih iz bivše Juge. Pitaš gde sve to nabartam? Pa puni su…
Off line Eto, bliži se nova godina. Još jedna više. Prva kriza srednjih godina ‘spucala’ me je već u dvadeset i devetoj, jer sam se bojao kročiti u tridesetu. Trideseta…
Istočno se odavde uzdižu gradovi, ti drčni ostaci Staroga Sveta u kojima ljudi nafiksani palijativima žive uspravno, ali ovde na Đavolovom Prstu nema ljudi. Sve su to šakali i vukovi.…