Madam Rajku Vrtikapu znamo iz romana Besposličari. To je ona žustra poslotražiteljka desetog stepena i predsednica udruženja „Ponosno do posla“. Pri kraju romana je bila pred osnivanjem besposličarske stranke. Bilo je to pre godinu i kusur dana. Upitaćemo je šta se u međuvremenu zbilo.

Gospođo Vrtikapa, da li je osnovana besposličarska stranka? Hoće li na izbore?

Naravno da je stranka osnovana, ja ništa ne radim do pola.

Kako se zove?

Zove se Besposličari, kako bi drugačije. Kratko, ubedljivo i jasno. I naravno da ćemo na izbore. Iako bi mnogi želeli da se to ne dogodi.

Zašto?

Zato što nas se plaše. Mi smo ubedljivo najbrojnija stranka u zemlji. Na biralištima će osetiti našu snagu. Političke protivnike ćemo potući do nogu.

Šta je suština vašeg programa?

Kratko i jasno: Posao i plata za sve.

Kako ćete to postići?

To je tajna. Videće se kad preuzmemo vlast. Ne bih da se ofiram pred konkurencijom pa da me pokradu. U svakom slučaju, ima načina i ja te načine znam.

Očekujete glasove besposlenih?

Do poslednjeg. Računajte kao da su ti glasovi već ubrojani u naš izborni skor.

Hoće li i zaposleni glasati za vašu stranku?

Naravno da hoće. I to listom.

Zašto?

Da ne bi i sami bili lišeni posla, što im se sprema. Mi, zapravo, danas imamo samo privremeno zaposlene. Svaki privremeno zaposlen je perspektivni besposličar.

A penzioneri? Šta ćemo sa penzionerima?

Penzioneri su takođe naši. Kako će primati penzije ako se svi obesposliče?

Očekujete, dakle, sigurnu izbornu pobedu?

Ne očekujem, ubeđena sam u to. Biće to trijumf, ne tek pobeda.

S kim ćete u koaliciju?

Kakva koalcija? Šta će nam koalicija? Imaćemo apsolutnu većinu i vladu ćemo formirati sami. Oduvaćemo sve ostale s političke scene. To će im biti kazna što su nas ostavili bez posla.

Kada predajete izbornu listu?

Javnost će biti blagovremeno obaveštena.

Ko će vam biti premijer? Ko ministri?

Biće to sve sami prekaljeni besposličari. Imena vam neću otkriti. Saznaćete ih pri polaganju zakletve.

Isto tako i na blogu autora:
http://www.dejansimonovic.blogspot.rs/2016/03/i-besposlicari-na-izborima.html

One thought on “Dejan Simonović: I Besposličari na izborima”
  1. Gospođa je lik iz romana? E, baš dobro, samo još oni nisu bili na izborima.
    Kada ćemo saznati kako je prošla? Posle izbora?

    Mogla bi i neka podela besposličara:
    – po sili zakona
    – zbog viška kvalifikacija
    – zbog manjka veza i poznanstava
    … … …
    – po ubedjenju…

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *