Večeras obuci najsvečaniju haljinu. Gume proklizavaju po zaleđenom putu i možda ovoga puta neću stići. Ipak, ti nastavi i ne brini. Doteraj se i budi najlepša.
Kao što to i treba da bude, jer znam da ne želiš da zaplačem.
Kao i svaki put kada pogledam tvoju fotografiju.
Vozio sam celu noć i znojavi dlanovi se lepe za volan. Stražnjica je utrnula, a koleno i skočni zglob su se ukočili od pritiskanja gas pedale. Do dna.

Brzo, brže, najbrže. Do bola…
Kao i uvek kada pogledam tvoju fotografiju.
Vozio sam celu noć i posmatrao sam treperenje dragulja rasutih po putu. Mesec je grdio zvezdice zbog nepažnje, a njihovi ukrasi su ležali razasuti posvuda oko mene po opustelome predelu. I blistali, blistali… Kao tvoje oči.
Opet je onako kao i uvek kada pogledam tvoju fotografiju.
Kristali inja, rasuti po ledenoj noći.blistaju nekim tajanstvenim, jezivim sjajem, baš kao i tvoje oči. Baš kao što su ih opisivale tvoje podatne i meke usne :
– Izgubljeni dragulji, što za njima tragaju zvezde, uplakane i preplašene.
Baš kao i ja, Milena, baš kao i ja. Uplakane i preplašene.
Kao i uvek kada pogledam tvoju fotografiju i ugledam lice anđela što zuri u mene.
Oči mi se sklapaju, ali se ne zaustavljam. Jurim kroz pustaru, kao nekada. Duša mi treperi u nekom iščekivanju, kao i uvek. Kao i svaki put kada pogledam tvoju fotografiju. Jurim, jurim…
Baš kao i one noći kada sam te izgubio. Prebrzo, previše pijano…
Možda ovoga puta neću stići, ali ti budi prelepa.
Jednom ću stići, kao što to i treba da bude.
Tamo, sa druge strane noći…




6 thoughts on “Stevan Šarčević: SA DRUGE STRANE NOĆI”
  1. prelepo….ovakvo pisanje i treba da bude- direkt iz srca!
    Najlepsa je neostvarena ljubav, problem je u tome sto se uglavnom svakome desi da je jednom ostvari…i tada nastaju posledice…posledice koje bole…i grizu

  2. Vase pisanje je onakvo kakvo pisanje, umjetnost i knjizevnost treba ustvari i biti. Sugavo je doslo vrijeme kada Vi i pisci kao Vi trebate opravdavati svoju vrijednost u danasnjem moru „umjetnosti“ i „kvaliteta„.
    Meni se takodjer svidjela prica, i samo treba da nastavite dalje i da ne dopustite da Vas ovakve stvari obeshrabre.

  3. O.K. – Ako urednik odobri, uskoro jos jedna moja prica.
    Ako me niste razumeli ja sam presretan zbog oba komentara koja sam dobio! Hvala obojici na lepim recima!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *