TADžIRAC

Vozim se tadžom. Mungos pozvao klapu na hitan sastanak kod Laze Majmuna u Surčin. Laza je imao tamo gala gajbu gde smo mogli na miru da se domunđavamo i krojimo planove.
Tadžirac, mali, žgoljavi vrtirep, s cvikalima ko na zejtinu, nutka me nekim konfetama, hteo bi da trkeljiše. Jezik mu ko lopata.
– Eto – kaže – visim po ceo dan kraj štajge, od posla ništa.
Narod nema lovu ni za trambus a kamo li za taksi.
Okreće se, ždraka me u oči.
Šta da mu ispljunem. Klimam glavom.
– Nekad – nastavlja on – pržio sam makinu po ceo dan. Ne samo po Beogradu, i Juga mi je bila mala. Klackala su ova moja kolica i bogu iza nogu. A sada, gospodine moj, ufurani smo u mišju rupu.

PRAVA ŽENSKA

Nagazio sam je kod rođaka. Odigravala mi je ta krofna. Imala je gotivnu mansardu i još bolji nameštaj. Umela je dobro da odvaja žvaku. Zabavljala je klapu krviš fazonima. Prava ženska za mene.
Odmah sam prešao na stvar.
– Imaš li mačora? – pitao sam.
– A šta misliš? – nasmešila se jebozovno.
– Pa – ispljunuh, gledajući je pravo u farove – kakva ti je šema
u fasu ih gotiviš nekoliko.
– Grešiš, nisam rasprodana – ablendova ona ozbiljne face –
upravo sam otkačila jednog ciketana koji me je užasno smarao.

ŠLjAKA

Noćas nisam trovao sovu i čitav dan se kozim. Ponudili su mi šljaku koju već dugo čamim. Rekli su da će dobro calnuti ali nisam siguran da li mogu taj šljakarac da odradim.
U čabru sam što se love tiče. Dekintiran. Istapirali me na pokeru. Uglibio sam se na više strana. Treba mi živa lova.
Šljaka koju mi nude bacila me u bedak. Čupava je, jebena ko soda. Moraš da nategneš kefalo, da zgotoviš pravu šemu i kopaš polako, ziheraški. Vijuge treba da rade ko podmazane. Ako u toj mutljavini skenjaš neku stvar ne gine ti bajbokana.

SVILENI

Miša Svileni promenio jazbinu. Dao na Konjarniku veću gajbu
za nešto manju ovde na Dorćolu.
– Bolje ćemo da se njušimo – pevnuo je – a i koka mi je ovde u vašem komšiluku.
Ništa nisam imao protiv. Svileni je uvek imao debelu lovu, a voleo je bircuze. Sad ćemo slobodnije i češće da špartamo Silikonskom dolinom i šacujemo mlade ribe.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *