CD ALBUM
RnRRECORDS/TMM
   BEOGRAD     2019.

    Žestoka i bez osciliranja tokom svikre  R .O.C.K. grupa  samo to i jeste, pa tako, ne znam za druge, ali po meni je ovde sve gotovo savršeno. Tako da je i po članovima ovog sastava rokenrol neiscrpna energiija unesena u, ipak više hevi negoli hard zvuk i isporučena na adrese konzumenata.  Usput,  ako je R.O.C.K. samo skraćenica i ima neko dublje značenje (doduše, šta je to dublje od rokenrola) pozato samo članovima ove grupe za očekivati bi bilo da to podele sa nama koji živimo rokenrol.  Po onoj, ako je dobar vestern praznik za oči, odličan rock (kao u ovom slučaju) je praznik za uši. Dušebrižnici će im sasvim sigurno zameriti na tekstovima otpevanim na engleskom, ali tu ne vidim nešto loše jer, engleski je taj ortodoksni rock jezik.  Informacije na omotu su, doduše šture, ne doprinose sklapanju neke slike o članovima grupe, što je jedina manjkavost ovog izdanja, a svih devet brojeva na albumu su izvrsno odsvirani te nije ne znam koliko teško zaključiti da se ovde radi o iskusnoj jednoj ekipi. Tekstovi (Fightin’ for a freedom/ Look into my eyes, tell me what do you see/ Abandon ship is bunring/ Remember my face remember my voice/ Storm is coming, death ahead/ We are the thunder, we are the storm) rečito govore o sadržaju stvari sa ovog, i odlomci iz pomenutih, navode na srž tih. I ovaj sastav je iz grupacije onih, malo ili nimalo poznatih, te se, tako zahvaljujući Lokneru i nj.izdavačkoj kući RnRRecords/TMM priča o njima ima širi ali i razbija ta fama o zanemarujućem broju visokokvalitetnih rokenrol sastava u nas. I generalno je tako, bez ove izdavačke kuće, za mnoge sastave i nj. kreativne opuse i to izvrsne, zaljubljenici u rokenrol bi bili uskraćeni.

27.09.2019.                                                                                          Prozaonline    

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *