Olivera Milojković Oprešnik: Dve priče
Savršena žena Savršena žena uvek hoda savršeno odmerenim korakom. Šminkom naglašava ili oči ili usne, nikad sve. Ona savršeno seda, njena kosa je u savršenom redu, svaka dlaka je na…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Savršena žena Savršena žena uvek hoda savršeno odmerenim korakom. Šminkom naglašava ili oči ili usne, nikad sve. Ona savršeno seda, njena kosa je u savršenom redu, svaka dlaka je na…
KISMET „Kada prostreš beli veš da se suši, a iznenada pljusne kiša, to znači da te muž vara“ – govorila je, ko bi drugi nego moja mama, pre više od…
Božidar sedi na ivici kreveta i već po hiljaditi put kuca sms ispočetka, pa opet briše. Međutim, sadržaj se može svesti na sledeće: „Da li bi želela da zauzmeš drugu…
(Intervju Miroljuba Todorovića objavljen u Novostima 24. VII 2010). Razgovor vodio Dragan Bogutović. 1. Signalizam je nastajao dugo i postepeno. Kako je konačno uobličen kao nov i provokativan književni i…
„Beše to posle bitke kod Gaugamele, i pošto je razoren Persepolis; kada su carske statue i kipovi bogova svaljeni u prah, a hramove i palate progutao plamen. U vreme kada…
Nedelje su vrlo bitni dani za moju devojku i mene. Tada kiselimo kupus. Ma šalim se. Tada seksamo. To je za nas toliko sveti dan da bi mogli da ga…
1. I dalje je mart. Svaki mesec, pa tako i mart, ima određenu dužinu trajanja izraženu u danima. Pajaco se pretvorio u nekoga ko broji dane u mesecu: danas je…
Ne tako često, ali bivšem dečaku događalo se, obično noću i posle povratka iz duge šetnje, najčeše, gotovo nezaobilazno, u proleće, kad zamirišu jorgovani, da ponovo potraži omanju kutiju u…
Ratni D. & D. Jedan od mnogih. „Blago onima koji ne znaju“… Već me dva dana muči taj metak. Dok je bio nevidljiv bila sam mirna. Kako da se brinem…
LETEĆE RIBE Kisnu pajtosi, džonjaju u Knez Mišovoj kod Akademije. Oči im ko kafanske sarme. Plivaju bataci maksi stritom. Pajtosi zrakaju, cvancuju, čaplaišu. – Kiži ove avionke šmrkavac, sa svakom…
1. Već sam pisao o kubanskim blogerima i kako im aktuelna vlast postavlja raznorazne prepreke da bi oni odustali od blogovanja.Nešto slično je doživeo i Kralj Pajaca. Istina, ne tako…
IVAN GLIŠIĆ / SMORVIL / A.L.F. ŠABAC / 2009. / 136 str. A5 / Latinica Nakon tridesetak autorskih knjiga, neumorni šabački spisatelj Ivan Glišić više nimalo ne iznenađuje po pitanju…