Rajko Glibo: DIDOV SOKOL
Ja se zovem Karlo Škara. Imam tatu kojemu me mama odvede svakog utorka i četvrtka. Tako je bilo dok sam bio u vrtiću i tako je još. Imam jednog dida.…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Ja se zovem Karlo Škara. Imam tatu kojemu me mama odvede svakog utorka i četvrtka. Tako je bilo dok sam bio u vrtiću i tako je još. Imam jednog dida.…
(O kazališnoj predstavi, Kazališta Lutaka Zadar, Michelangelo Buonarroti, Miroslava Krleže) Naš osvrt: Nikola Šimić Tonin / Žaklina Glibo Stvarnost sama za sebe, kazališni prostor kojega kao da je u primisli…
Subota je, početak mjeseca listopada. Evo, ima već pola sata kako neprekidno sjedim u svojoj sobi za radnim stolom i buljim u praznu bjelinu svoje velike bilježnice, grickajući pritom vrh…
Ušao sam polako, prethodno kucnuvši tri puta. Zgrčen za radnim stolom, pio je čaj u polumraku. Iako smo bili istih godina, njegovo maleno telo je bilo izjedeno reumatizmom više no…
Poput palete u rukama slikara pružao se divan jesenski dan u svim bojama . Zapuštenim seoskim putem koji je vodio uz malo groblje, šetala je djevojka. Sanjarskim očima upijajući ljepotu…
Pogrešno si nas učio, oče…. Voleli smo naše ručkove. Mi, tvoja deca, došli bi sa posla umorni i besni, sedali za sto i pred tobom spuštali ton. Nisi dozvoljavao da…
1. Da bi se vino pretvorilo u vodu, tu čaroliju je neko morao da izvede. Ko?! Vreme, ko drugi! Ono izvodi takve i slične trikove. Ponekad od vina napravi sirće,…
Više nije bitno, odeš ponekad kod pokojnog dede u sobu, jedinog dede kojeg se stvarno sećaš, onog koji je preminuo tri dana pre tvog rođendana, i kojeg se ne usuđuješ…
Šumo, šumo, crna šumo, šta sam tebi kriv? Svega tri dana. Samo toliko je proteklo. Bio sam veselo i zaljubljeno stvorenje. Prepun života i radosti. Sad drhturim ovde u dubokim…
Nevjerojatna lakoća pisanja, osebujnost je osobita pjesnika Fabijana Lovrića. Neprekinuto kretanje građevinama pjesme, nivela riječi, jake, slikovite, kompaktne, uklopljive, sadržajnosti, ni jedna ne nosi sama za sebe. Ulicom vlastite duše,…