Vjećeslav Berar: U ritmu Marangone
Somnabulna fantazija Te snovidne noći, umotane u plašt od kišnih kaplji koje su dobovale neku sumornu kadencu, snovidne noći obasjane lunarnim reflektorom, a zatamljene kišonosnim oblacima, Anabela se našla na…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Somnabulna fantazija Te snovidne noći, umotane u plašt od kišnih kaplji koje su dobovale neku sumornu kadencu, snovidne noći obasjane lunarnim reflektorom, a zatamljene kišonosnim oblacima, Anabela se našla na…
Stevan Šarčević je svom izuzetnom književnom opusu romana, priča i pesama, priključio i ovu krimi priču. Šokantan, kao i uvek, ispreda u maniru svemirskog pauka sa dobrim pogledom na svet…
Da, istina je, nekoliko sam se puta susreo sa slikama Ivana Merta, pogledavši ih na brzinu, bez osobita interesa, u nekoliko prigoda, kada su i njegova djela bila prikazana u…
Anamarija i Roberto dan su, kao i obično, proveli rmbačeći. Ona u redakciji, a on kod kuće, dumajući kako da se izbori sa svojim novim projektom. Jerbo nema rašta izlaziti…
Kroz tekst krimi-priči Vesne S. Disić, kao višeslojni vetar, kroz vazduh je prostrujala hladna osveta čoveka, u kompleksnom zapletu tragičnosti. Preterani životni nered u velikim i malim sredinama, koji za…
Nenad Plavšić, rođen u Beogradu 1986. godine. Priče i pesme objavljivao u „Književnim novinama“, kao i u nekoliko elektronskih časopisa. Član Saveza Književnika u Otadžbini i Rasejanju (SKOR). Objavio zbirku…
Velika dvorana, čini se nepregledna. Sva u belom. Beli zidovi, beli okviri prozora. Bela vrata, beli bolnički kreveti, ormarići, zavese, bele plahte… Samo glave bolesnika, sve u dubokom snu, različne.…
Žalim neprekidno. Žalim sebe, ljude oko sebe, žalim što imam i što nemam, za onim što je nestalo, preostalo, izgubljeno, nađeno, izrečeno ili nekazano, poslano ili izgubljeno, korišteno ili odstajano,…
Penjala se strmom cestom prema kući. Taj dio je bio vlažan od jesenje magle, ali nije bio klizav. Već napola istrulo lišće vjetar je naslagao u hrpe na krivini prema…
(Šesta priča iz zbirke pripovedaka „Pripovetke o sudaru svetova“) U svom dnevniku Snežana je počela opis tog dana rečima: “Bio je to moj prvi sastanak na slepo. Odlučila sam da…
(Nikola Šimić Tonin: ENGLESKI OKVIR ZA AHMIĆKU SLIKU Hrvatsko Književno Društvo Rijeka, Biblioteka Književno pero, Rijeka 2013) Ako bi se hipotetski postavilo pitanje žanra romana, moglo bi se prije nego…
(ŽIKICA SIMIĆ: ELEKTRIČNA ZASTAVA: tajanstveni voz za neonsku dugu, 2. dopunjeno izdanje Izdavač: MARKS & BLEEDS – BEOGRAD, 2013) Nedavno je pod okriljem beogradske izdavačke kuće Makrs & Bleeds publikovana…