Miloš Ristić : U ČAŠI DRAINCA
I zašto da ne pijem kad ničeg dobrog u životu nema Na pomen poezije Radeta Drainca odmah na um pada nekoliko stvari: Prvo: bunt. Drugo: piće. Treće: žene. Četvrto: Pariz.…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
I zašto da ne pijem kad ničeg dobrog u životu nema Na pomen poezije Radeta Drainca odmah na um pada nekoliko stvari: Prvo: bunt. Drugo: piće. Treće: žene. Četvrto: Pariz.…
– Šta ti bi najednom?! Zašto si stao? – upitala me je moja cica sva u čudu pošto sam se bukvalno ukopao u mestu, a tek smo bili zakoračili na…
Pendek je, svako malo, pogledivao koze, ali se potom vraćao vrhovima strmog i nepreglednog kanjona rijeke Rakitnice. Huka nevidljive rijeke čula se do proplanka na kome je rado sjedio i…
Autor prikaza: Živko Ivković izdavač – LAGUNA, Beograd – 2014. Ponekad se čoveku mora dogoditi to što se dogodilo Dr. Karajliću (zdravstveni problemi) da bi se prisećanje vratilo u pravom…
Apstrakt: Rad ima za cilj da približi odnos mladosti i starosti u drami ,,Maska’’ Miloša Crnjanskog, kako između likova tako i između poetičkih načela tradicionalne i ekspresionističke drame. Glavni deo…
Evo nekih sterotipnih definicija braka: brak je drevna institucija koja je oduvijek bila definisana kao zajednica jednog muškarca i jedne žene. To piše i u udžbenicma kod nas. Cjeloživotne heteroseksualne…
Prije sumraka, pretapa se svijetlost dana u zgusnuto plavetnilo iz kojega kao iz magle na drugoj obali rijeke izranjaju dvije bijele trake kolskog puta… U jednoj od njih, natovaren, ide…
Povukavši savršeni luk slova C u prepisu „Nauka krstjanskog“, fra Pavle otre znoj sa obrijanog temena. Od dima luči i naprezanja oči su mu postale bolne i nesigurne, pa ustade,…
I tako je jednom živela jedna žena, od reči do reči. Tražila ih je, usvajala, okretala, sumnjala, veličala, i sa svakom novom osvojenom, verovala da postaje bolji čovek. Tragala je…