Miroslav Pelikan: Djetinjstvo
Da, istina je, nekoliko sam se puta susreo sa slikama Ivana Merta, pogledavši ih na brzinu, bez osobita interesa, u nekoliko prigoda, kada su i njegova djela bila prikazana u…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Da, istina je, nekoliko sam se puta susreo sa slikama Ivana Merta, pogledavši ih na brzinu, bez osobita interesa, u nekoliko prigoda, kada su i njegova djela bila prikazana u…
LAGUNA – 2015. BG Autor: Živko Ivković Storiju o grupi Van Gogh autorskog dvojca Djukića i Radivojevića će mladji svakako brže progutati, shvatiti i ukapirati od nas starijih odraslih na…
Čupići, naše komšije, imali su Lisu, staru, mirnu, riđu kobilu. Navikla na nas decu, ignorisala nas je. Lisa je ušla u anegdotu. Dolazeći u goste kod Čupića, kumić, gradsko dete,…
Kolumna Off line Veli mi komšinica, koja je čitav život radeći u prosvjeti, pošteno i časno zaradila penziju, da kad ode u posjetu unuku obavezno pročita moju kolumnu. Iskreno priznaje…
Čitajući druge, i bolje od sebe, dođe mi da se postidim! Ne umijem da objasnim zbog čega me je sramota, a i stid je izvana nekako uglađen, uljuđen… Nikako da…
Tko je čovjek koji majci i ocu dolazi na vrata kako bi im rekao da je njihovo oboje djece istovremeno poginulo u saobraćajnoj nesreći? Hoće li on ikad napisati svoju…
Izavač: LAGUNA, Beograd – 2015. Autor prikaza: Živko Ivković Samospoznaja i prosvetljenje kroz autodestruktivno življenje je Morisonov moto, koji se gotovo u svakom segmentu može primeniti, preslikati kako god i…
Autor teksta: Nikola Šimić Tonin Profesora Nikicu Simića predložilo je Hrvatsko književno društvo Ogranak Zadar za Nagradu Grada Zadra. U izdanju HKD Ogranak Zadar, izašla mu je i nagrađena knjiga,…
Kažu da se umirućima čitav prohujali život obrne u umu i mogu vam potvrditi da je to istina. Možda i nisam prava osoba koja pouzdano može potpisati tvrdnju da se…
Austrijski duo FredDo i srpsko-mađarski sastav Szilard Mezei Tubass Quintet nastupaju pred pančevačkom publikom PRVI PUT U PANČEVU: MUZIKA INSPIRISANA ARHITEKTUROM I KONCERT ZA ČETIRI KONTRABASA I TUBU Subota, 15.…
Bilo je to u Bronksu, u prostoru stare biblioteke, nedaleko Hernandezovih „Kapa i šešira“. Uz dva stara stolića i klimave raznobojne stolice, čitatelj bi ovdje mogao popiti finu kolumbijku obogaćenu…
Nekad sam, srećan, živeo u Sokobanji, sad živim u Beogradu. Nekad sam, u Beogradu i Mostaru, imao rođake, tetke, teče, stričeve, strine, ujake, ujne… sad nemam nikog, svi su pomrli……