Zoran Škiljević: OČI U OČI
Šta je? Što me tako gledaš? Zaklanjam ti sunce, pa ne možeš da se čvariš ovde letnji dan do podne? E imam pravo, a i hoće mi se. Skači koliko…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Šta je? Što me tako gledaš? Zaklanjam ti sunce, pa ne možeš da se čvariš ovde letnji dan do podne? E imam pravo, a i hoće mi se. Skači koliko…
– Svi mi imamo samo sebi svojstveno unutrašnje vreme. Verovatno ste na časovima filozofije govorili o tome kako je vreme samo jedna od fiktivnih kategorija, koordinata koja nam pomaže da…
Oni pred kojima se morate dokazivati, i to svakoga dana, zapravo je 1318 ljudi koji se nalaze na popisu prijatelja na Facebooku. Svaki od njih svako jutro, podne ili veče…
Legendarni bubnjar odaje počast Čarliji Parkeru Kvintet legendarnog Ala Fostera, omiljenog bubnjara Majlsa Devisa, nastupiće na ovogodišnjem Nišvilu u petak 11. avgusta. U postavi koju čine i alt saksofonista Mike…
Tiho je, ništa se ne čuje. Ne, ništa. Tišina odzvanja prazninom. Sat, to je sat. Sat što visi na zidu – ne čuje se više. Ne kuca, stao je –…
Kraj šporeta na kome u loncu vri voda, sjede moja majka i Cvetanka. Sjede i razgovaraju. Kraj je avgusta i rijeka je savim oplićala i u njoj nema više riba……
Za njega su govorili da mu Bog ništa dužan nije ostao. Lep, stasit, prodornog pogleda, još od rane mladosti bio je zanimljiv i poželjan u svakom društvu. Naročito u ženskom.…
sa slovenačkog preveo Josip Osti Knjižuljak, Beograd, 2016. U izdanju Nezavisnih izdanja Knjižuljak upravo su objavljeni Integrali Srečka Kosovela, u prevodu Josipa Ostija. Predugo se nije znalo za Kosovelove Integrale.…
Da je bila muškarac, vjerovatno bi sate provodila pred ogledalom fazonirajući bradu prema posljednjem modnom trendu. Da je bila prozni pisac, vjerovatno bi njena priča bila duga, kitnjasta, sa puno,…
Vraćam se u običnost. Svaki dan sebe prizemljujem. Otiskujem se, ali ne zadugo. Brže se vratim, kao da ću nešto propustiti. A sačekuje sve isto. Prepoznatljivo. Nepromenljivo. Ne snalazim se.…
Zbog prijetnje ravnatelju Osnovne škole Bratstvo i jedinstvo, lokalni iluzionist Brahma Ixi Ixi pozvan na informativni razgovor u stanicu milicije Stari Vitez, o čiji se službeno preuzeti poziv oglušio te…
Danas sam iz vode izvukao lepu Ride, tako je ja zovem, Ri od riba i De od devojka, iz Šiškovog vira, a vir je u sokobanjskoj Moravici! Čovek, kad izađe…