Olga LALIĆ-KROWICKA: DEBI GOSPODINA HVASTOVSKOG
AKT I Scena I U državi o kojoj su samo ptice čule vodi se rat između Uragana i Žene, koja leži, ali nastoji ustati. Gola i izgrebana želi obući plašt,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
AKT I Scena I U državi o kojoj su samo ptice čule vodi se rat između Uragana i Žene, koja leži, ali nastoji ustati. Gola i izgrebana želi obući plašt,…
Izdavač: RTS izdavačka delatnost Broj strana: 201 Pismo: Ćirilica Povez: Mek Format: 19 cm Godina izdanja: 2017. AUTOR PRIKAZA – Živko Ivković Autor ovde već u uvodu kaže da ukoliko…
Priznajem; jako sam, veoma jako, očajnički skoro, motivisana za pisanje romana! Radim, pokušavam, godinama ga pišem, ali se ne trudim i da ga napišem. Smatram da sam svoj medievalistički roman…
Pacijenta broj 2 dovezli su kolima hitne pomoći. Ljudi u belom. Plašio ih se. Plašio se svega što je belo. Tresao se. Obukli su mu belu košulju sa ukrštenim rukavima,…
Naiđe vrijeme, ni sa čim uvjetovano, u kome danima ne uđem ni u čiju kuću. Onda dođe tako neki četvrtak u kome je predodređen ulazak u dvije kuće. U jednu…
Autor prikaza: Živko Ivković Poodavno nisam pročitao knjigu u dahu, bez pauze, što bi rekli! Upravo takvo je Preletovo štivo, zadržava dah, to, bez u oblande uvijenosti, sama grčka baklava,…
SAOPŠTENJE ZA MEDIJE Opštinska vlast na Novom Beogradu, pod izgovorom uvođenja novog Pravilnika za upravljanje prostorima Mesnih zajednica, isterala je iz prostora mesne zajednice ApsArt – jednu od najaktivnijih i…
(Iz zbirke pripovedaka i priča ,,Utvara“) Bučni glasovi žena prenuli su je iz razmišljanja i pogledala je na sat. Bilo je tri sata popodne, vreme da krene kući. Anastasija, ili…
Previše svetlosti. I beline. Miris smole, četinara i mora. Neka kamena ograda i ti na njoj, sediš. Kratke pantalone, bele patike, majica je mornarska. Dolazim odnekud. Pružaš ruke i privlačiš…
KAZUO IŠIGURO, OSTACI DANA Beograd, 2009., DERETA Dečak, koji zajedno sa roditeljima sredinom prošlog veka, stiže na britansko ostrvo iz Japana u svojoj petoj godini, i jeste i nije stranac…
Legendarna rege grupa sa Jamajke prvi put u Srbiji! U okviru svetske turneje povodom velikog jubileja – 50 godina postojanja, jedan od najznačajnijih svetskih rege sastava INNER CIRCLE nastupiće na…
Sećam se – tada, u onoj toploj tami letnje večeri zatutnjali su točkovi. Koloseci ispod točkova našeg vagona razdvajali su se, odvajali se, rasplitali, umnožavali se, širili – pruga se…