Kosa Pakuševskij: A BOMBE SU PADALE
Dan je bio prelep. Sunce je, kao da se zabunilo, baš peklo. Žene su nosile mimoze u rukama i svemu davale oreol neke radosti. Tek je treći dan proleća, a…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Dan je bio prelep. Sunce je, kao da se zabunilo, baš peklo. Žene su nosile mimoze u rukama i svemu davale oreol neke radosti. Tek je treći dan proleća, a…
Jedna od najvećih zvezda UFC (Ultimate Fighting Championship), Irac Konor Mekgregor saopštio je ovih dana da je završio profesionalnu karijeru takmičara u mešovitim borilačkim veštinama (MMA). On je najpoznatiji UFC…
Na konferenciji za medije održanoj u sredu, 27. 3. 2019. godine, u prostorijama G Kikinda, žiri za dodelu književne nagrade Dušan Vasiljev objavio je da će priznanje za 2018. godinu,…
Međunarodni festival dokumentarnog filma BELDOCS i njegov osnivač i direktor, Mladen Vušurović, ovogodišnji su dobitnici nagrade “Kapetan Miša Anastasijević” za promociju dokumentarnog filma. Priznanje koje se dodeljuje za najuspešnije pojedince,…
Čuveni japanski dokumentarista Kazuo Hara i autor kultnog filma „Careva ogoljena vojska i dalje maršira“ biće gost ovogodišnjeg Beldocs festivala, na kojem će biti priređena kompletna retrospektiva njegovih dokumentaraca. Tokom…
CROATIA RECORDS ZAGREB 2018. Autor teksta: ŽIVKO IVKOVIĆ Kao klinac sa sedam do deset godina sam bio ubeđen kako su samo ‘Splitski bili’ (Jurić, Kuci, Žaja, Slišković, Džoni, Kovačić, Hlevnjak,…
Do ušiju mu je dopirao zvuk škripanja betona pod njegovim nogama. Bilo je rano popodne, a on je šetao po dvorištu ispred svoje kuće. Ovaj beton je stariji od mene,…
Počinje godišnja internacionalna skupština Federacije filmskih snimatelja u Beogradu Jugoslovenska kinoteka će od 12. do 17. marta biti mesto susreta snimetelja iz celog sveta, tokom trajanja godišnje Internacionalne skupštine federacije…
Autor teksta: Živko Ivković Vladimirci, mali grad i kulturnoistorijsko te administrativno središte Posavotamnave (negdašnji Posavotamnavski srez) kao i brojni gradovi u ondašnjoj Jugoslaviji imaju ispisane urbane rokenrol stranice vezane za…
− Verovatno će dildika ovaj veš i noćas ostaviti na žici – zastadoh pod nadstrešnicom dućana, kroz polumrak živinih sijalica s bandera procenjujući u dvorištu ulevo i preko puta veličinu…
AUTOR PRIKAZA – ŽIVKO IVKOVIĆ LAGUNA, BEOGRAD – 2018 Šetati ulicom sa predubedjenjem da izlozi ne nude (kao nekada) ono što bi skrenulo vašu pozornost, gurati tako i onda sasvim…