Поштовани писци, наше Удружење писаца „Мали Камелеон“ из Новог Сада позива Вас да уз нас будете део очувања писане речи.

Није важно да ли имете већ издатих књига или сте ипак од оних који књигу тек планирају издати. Код нас сви сте једнаки!

Сваки камелеон прихвста и воли све своје боје, па тако и ми. Сви смо ми понекада камелеони у овом суровом свету и тражимо утеху у квалитетној уметности.

Уколико желите да будете део нашег тима затражите своју приступницу и више информација поруком на наш мејл: udruzenje.malikameleon@gmail.com .

Такође, можете нас контактирати и путем наше Фејсбук странице Udruženje pisaca „Mali Kameleon“ ( https://www.facebook.com/profile.php?id=61550678364107&mibextid=2JQ9oc ) или Инстаграм профила @udruzenje.malikameleon ( https://instagram.com/udruzenje.malikameleon?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ).

Удружење се залаже за остваривање следећих циљева:

1. Негује сваки облик манифестације и популаризације писане речи са свеобухватном слободом књижевног и културног изражавања.

2. Повезује афирмисане и неафирмисане литерарне ствараоце на простору целокупне Републике Србије са књижевницима и књижевним удружењима, клубовима и афирмацијама широм Балкана и Европе.

3. Пружа потпору ауторима у издавању и промовисању ауторских дела из свих области уметничке и научне књижевности.

4. Организује националне, регионалне или међународне промоције, књижевне вечери и манифестације посвећене излагању, живој репрезентацији и књижевној критици књижевних дела. Расписује литерарне конкурсе.

5. Организује трибине и дебате посвећене историји књижевности и њеном традиционалном значају у развоју друштва и друштвеног угледа.

6. Организује литерарне креативне радионице и едукације које би подстицале развој писане уметности, креативног размишљања, изражавања и мотивацију за потрагом потребне инспирације.

7. Активира се на подстицању хуманости у духу књижевности сарађујући са другим националним и интернационалним удружењима и независним организацијама.

8. Ради на културном уздизању модерног друштва у виду очувања писане речи.

9. Ради на заштити слободе и равноправности уметничког и научног изражавања са међусобном етничком и верском толеранцијом. Наглашава једнакост писаца. Пружа подједнаке прилике афирмације ауторима без издатих књига иза себе. Изједначавање аутора већ издатих књига без обзира на број издатих књига и њихових тиража.

Срдачно, председница Удружења

Теодора Терзић