Boris Nad: Iran
BOGOVI Predug zaborav ih je unekoliko promenio. Odviše dugo su boravili daleko od ljudi. Odvikli su se od ljudskih strasti i niskih želja. Kada su se vratili, bili su drukčiji.…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
BOGOVI Predug zaborav ih je unekoliko promenio. Odviše dugo su boravili daleko od ljudi. Odvikli su se od ljudskih strasti i niskih želja. Kada su se vratili, bili su drukčiji.…
Jutro i nije bilo obećavajuće. Od tramvaja do željezničke stanice trebalo je preći tridesetak koraka, ali nimalo lakih, zbog uglačanog leda kojeg donose siva zimska jutra i bola koji je…
Sreo sam juče Mileta, školskog druga, a i vojničkog, iz davne 85-e. Dođemo u priči i do našeg dobrog Save koji je ostao zapamćen po sceni na Železničkoj stanici, u…
(Sećanje na Janoša Hercega podvodom stogodišnjice rođenja) Pri susretima i razgovorima sa Janošem Hercegom uvek sam za sebe određivao onu bezbedniju poziciju – ulogu znatiželjnog novinara koji će usput da…
(Aleksandar Novaković: «Dva u jednom», Mali Nemo, Pančevo, 2009) U svojoj Pohvali dostojanstvu čovekovom, objavljenoj oko 1486. godine mladi firentinski humanista Pako Dela Mirandola slavio je ljudsku vrstu kao obdarenu…
Kako se to uistinu dogodilo, to niko u Mrakovcu ne zna. Priča koju ćete čuti samo je jedna od bezbroj verzija koje postoje. Svi se slažu jedino u tome da…