Stevan Šarčević: OSVAJAČI
Pogledao je preko ograde u crvenilo smiraja. Odsjaj umirućeg sunca protezao se u širokom potezu od mesta njegovog dodira sa okeanom, sve do samih brazdi koje je u mirnu vodu…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Pogledao je preko ograde u crvenilo smiraja. Odsjaj umirućeg sunca protezao se u širokom potezu od mesta njegovog dodira sa okeanom, sve do samih brazdi koje je u mirnu vodu…
Krenuo je oko pola sedam iz svoje rezidencije koja je bila smještena visoko iznad grada u kojem je on, živući klasik i nenadmašni mislilac, odrastao i postao čovjek. Nije se…
– Na početku našeg virtuelnog razgovora, zanima me gde ste Vi g-đice Kovačević? Možda će Vaš odgovor pomoći da Vas materijalizujem u određenom prostoru: prostoru sa sasvim određenom geografskom širinom…
Bio je početak mjeseca kolovoza. Pošto sam završio sa satom vožnje u Auto školi, došao sam u Zagrebačku ulicu na samom izlazu iz grada, sjeo sam na zidić na pločniku…
Prvi krik nove epohe u poeziji SUBLIMIZAM dogodio se na manifestacionom skupu književne omladine Bosne i Hercegovin u planinskom izletištu Rujište ponad Mostara sedamdesetih godina XX. stoljeća. Drugi krik oglasio…
Utorak, 3. maj 1983. Ozbiljno sam se pripremio od samog jutra da ostvarim bar jedan od zadataka koje sam sebi za ove praznične dane postavio (prvenstveno pisanje članka o časopisu…
(odlomak iz romana) 16. Oduvek je volela leto i oduvek je volela jutra, posebno letnja. Kada bi mogla da bira, vreme bi zaustavila baš u jednom jutarnjem trenutku, toplom, zračnom,…