Stevan Šarčević: DOBA SABLJOZUBA
Više se ne osvrćem. Srce osećam kao potmule udarce bubnja; guše me isparenja mračnih lokvi. Paravani trske neprekidno šušte, koža gori od ujeda insekata, a kovitlaci magle ograničavaju vidokrug. Svuda…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Više se ne osvrćem. Srce osećam kao potmule udarce bubnja; guše me isparenja mračnih lokvi. Paravani trske neprekidno šušte, koža gori od ujeda insekata, a kovitlaci magle ograničavaju vidokrug. Svuda…
Neki me dan, sav izvan sebe, onom svojom glaščinom, nazva radni kolega, godišće moje, moj parnjak. – Prikino moj, u mal’ti ne završi na Vrapću… – Ma daj, jebote ……
OHNE FILTER: Živko Ivković Kulturni centar Šabac, 2012. Ohne filter novi je nastavak dosadašnjeg niza rock-romana, neumornog šabačkog autora i vječitog rockera, Živka Ivkovića. Ne samo o crnim vinilima, već…
„Čovjek nikad ne treba reći da poznaje žene. I najveća čobanica može da iznenadi Kazanovu.“ N.N. Pričala mi je kako ima lijepu bašticu kod kuće, dva pedlja široku i tri…
SPOREDNI POREDAK, autor Aleksandar Ćuković, 120 str., 33 priče, izdavač Književna zajednica Mirko Banjević iz Nikšića, recenzent mr Ana Pejović. Još je Rolan Bart u svom članku Uvod u strukturalnu…
(izdavač: UTOPIJA, BEOGRAD – 2012) Beogradska izdavačka kuća „Utopija“ nastavlja sa praksom publikovanja izuzetno vrednih knjiga koje za temu imaju isključivo džez. Nakon knjiga o Sačmu i Majlsu Dejvisu evo…
Nemoj se vezivati za ljude, za stvari, za bilo šta na ovome svijetu, jer sve je prolazno. Vežeš li se za njih izgubićeš sebe. Kada si svoj možeš sa sobom…
KUC, KUC „Javi se baki“, kaže moja snaja, podiže priljubljenu majicu gore, spušta priljubljene helanke dole, ponosno nudeći golišavo, već dooobro zaobljeno gnezdo potomka mog potomka – i stavlja na…
“Pitanje nije u onom što gledamo, nego u onom što vidimo.“ Henri David Thoreau Poodavno, pre nego što će nova knjiga Miroljuba Todorovića biti objavljena, na pitanje Milivoja Pavlovića (Svet…
Setio se da ljudski snovi pripadaju Bogu i da je Majmonid napisao da su božanske one reči koje u snu čujemo razgovetno i jasno, ne znajući ko ih je izgovorio.…
Buđenjem misao: – Biti na drugom mestu! I nedoumica:- Nije li to pobuna, otpor datosti, neminovnosti, ustaljenom poretku stvari, zadatom i poprilično dosadnom redosledu svakodnevnog zbivanja od osvita do jedino…
PJESMA ZA KORZO – GLINSKI SPOMENAR Iz štampe je izašla zbirka kratkih priča saradnice Prozaonline Jagode Kljaić pod naslovom: PJESMA ZA KORZO – Glinski spomenar. U njoj je, na 136…