Stevan Šarčević: KAD GRADOVA NESTANE
Kad odžaci zamirišu i severac ravničarske gradove u beli jorgan ušuška, kad svet zamre, a noći uz pucketavi smederevac nepodnošljive postanu, setim se koščatog lica i tananog stasa dugonoge Sneže.…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Kad odžaci zamirišu i severac ravničarske gradove u beli jorgan ušuška, kad svet zamre, a noći uz pucketavi smederevac nepodnošljive postanu, setim se koščatog lica i tananog stasa dugonoge Sneže.…
Već sam bila na ulici, ali se vratih da sklonim čuvarkuću sa svoga balkona. Da se ne vidi, jer evo skoro deceniju zakonom nije dozvoljeno uzgajati ljekovito bilje. Pričali su…
Njena borba «Predajem u školi da bih što je moguće više tih malih, prljavih čudovišta usmerila prema knjigama i filmovima sa brutalnim scenama seksa i nasilja. Ne osećam se krivom,…
Krimi-priča Ivane Zajić je priča sa svakodnevnih novinskih stupaca. Kompleksna u pogledu nalaženja krivca. Da li je to majka ili otac ili splet okolnosti u kojima se nalaze mnoge obitelji…
Sve što čovjeku remeti svakodnevnu nervaturnu naviku pobuđuje sumnju; bili to zvuci, postupci ili osobe.Baš to je, u pomalo komičnom tonu, iskoristila Angelina Dimitrijević kako bi isplela mrežu osmatranja i…
Kiša je već danima neprestano padala i to ga je izluđivalo. Pomišljajući na vlažne dane koji su postali prošlost, Kran se nije mogao sjetiti početka. Činilo mu se, da kiša…
(izdavač: GEOPOETIKA – BEOGRAD, 2013) Zahvaljujući izd. kući Geopoetika u prilici smo upoznati se Koenovim romanom Omiljena igra koji je autor napisao daleke 1964. godine! Mogao bih „Omiljenu igru“ predstaviti…
Ljudske emocije se izražavaju kroz razne oblike i govore više od riječi, ali kada se u njih upletu ego i novac, ruše se poput kula od karata.Zakašnjelo kajanje obično izazove…
Sve je naoko bilo uobičajeno. Ista užurbanost, trka, vika, kao I svakog zadnjeg radnog dana u nedelji. Vikend. Čarobna reč. Pun planova, mogućih putovanja, opuštanja. U malenom mestu, poput ovoga…
* Za Josifa Brodskog “Poezija je vrhunski domet jezika“ a pisanje poezije “uvežbavanje smrti“. * Da li se mehanizmom sličnosti i razlika može odrediti unutrašnja struktura jezika u signalističkom delu?…
„Rulet srca“ Aleksandra Obradovića je klasična krimi priča u kojoj je izvršeni zločin u očima ubice izjednačen s kaznom. Majstorski izveden slijed događaja sa dosta likova, prolazi tekstom kao kroz…
Čuvao sam je. Stajala je tu ili šetala u malom, ograničenom prostoru, kao da je on za nju bio siguran i bezbjedan. Ipak, bojao sam se da se pomjerim, da…