Biljana Vićentijević: SVE JE ŽIVOT
Prelomna godina, ja dalje ne mogu. Sama pomisao na devet ispita me baca u očajanje. Političke nauke, ne znam otkud mi pomisao da upišem tako dosadan fakultet? Popularno je bilo,…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Prelomna godina, ja dalje ne mogu. Sama pomisao na devet ispita me baca u očajanje. Političke nauke, ne znam otkud mi pomisao da upišem tako dosadan fakultet? Popularno je bilo,…
(Izazov signalizma / The Challeng of Signalism, Književnost, Beograd, godina LXVIII, br 4 / 2013) Do sada se pojavila čitava serija zbornika posvećenih signalizmu štampanih u časopisima (npr. u Koracima…
Drugi ciklus deset priča o Fejsbuku u vašem životu okončan je u “Snu“ Ivane Daković. Tako je, naime, odlučio tročlani ocjenjivački tim koga su činili: – Zdravko Odorčić, iz Zagreba,…
Početak je novembra. Treći novembar, zapravo. Zar već? Oboje smo toplo odeveni a ja sam ipak opet poneo i ono smešno poveće ćebe, kao da smo krenuli na septembarski piknik.…
Maleni voz. Putnički. Zapravo, i putnički i teretni, jer pored četiri putnička ima i dva teretna vagona koja su prikačena odmah uz lokomotivu. Voz dvaput dnevno prolazi prugom pored rijeke…
„Care, Care Pacare, kol’ko ima sati?“, a „Car“ odgovara: „dva mravlja“, ili „dva konjska“… I svi smo znali koliki su „mravlji” a koliki „konjski” ili čiji već po „Carevoj“ naredbi…
Mik: Burni život i ludi genij Mika Džegera Autor – KRISTOFER ANDERSON Izdavač: LAGUNA – 2013. Beograd Stounsi su ne samo deo ZAPADNE civilizacije nego i ovih naših prostora. Izdvajati…
treća priča iz Zbirke »Bekstvo iz Šošenka« Moj kolega Edvard je svakako divan čovek. Eto, već godinama radimo u našoj Filijali naše Institucije na rešavanju Naših društvenih problema. Rešavamo ih…
Shvatio sam da sreću neću naći trčeći od jednog izvora zadovoljstva do drugog, od ispunjenja jedne ambicije do druge. To je sve to poput pijanstva nakon kojeg se čovjek budi…
Preko sedam mora i sedam gora, u kraljevstvu dalekom beše gradić Burum Durum u kojem je princeza Bilja kopnila, jer ju je teška bolest morila. Otac kralj Kotroman, po dobroti…
Priča broj 10 – Britka uma i još britkijeg jezika, Zoran Škiljević u priči „Promašio“ izaziva čitatelje na dešifriranje promašenog (šta to bi?) i pogođenog /to bi šta?/, kao i…
Nedelja veče. Taman da sednem za komp da zabeležim jednu važnu misao koju sam upravo bio formulisao kako treba i sa kojom sam baš bio zadovoljan, a koja mi se…