Lidija Vuksanović: ČOVEK I PAS
Jedan je miran, drugi nemiran. Pas je vrlo disciplinovan. Njegova rasa je čuvena i poštovana. On kao da je toga svestan. To čovek ne može sebi mesta da nađe. Već…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Jedan je miran, drugi nemiran. Pas je vrlo disciplinovan. Njegova rasa je čuvena i poštovana. On kao da je toga svestan. To čovek ne može sebi mesta da nađe. Već…
Umetničke knjige su knjige ili instalacije i objekti u formi knjige u čijem stvaranju umetnici zadržavaju visok nivo kontrole, gde je knjiga sama jedan umetnički objekat. Stephen Bury Konceptualne umetničke…
Usklađuješ ljubav prema mrtvilu i samoći očekujući izvorne zahteve svojih (i svačijih?) životnih promašaja. Bacaš imaginarnu udicu i duša se koprca, određuje poreklo mraka dok je odnose staze oprljene stopama…
U izdanju novosadskog „Prometeja“ sredinom 2014. godine je izašao iz štampe roman Danijele Repman „Tragom rasutih trenutaka„. U ovom ostvarenju književna kritika je prepoznala kreativnu autorku visokoosvešćenog i kultivisanog jezičkog…
– Samo da znaš, mili, iako nisam prznica i sitničar, umem da budem jako nezgodna u nekim situacijama. Ali nije to ništa strašno, nemoj da brineš. Na primer, ako nešto…
Momenat je takav kliše. Tama, saksfon svira neku tužnu melodiju, kao da cedi svaki delić duše u note, cigareta izgara na pepeljari, i ponoć. Dan je bio jednostavan, običan. Išla…
Četvrta priča iz zbirke »Bekstvo iz Šošenka« – Ma poznajem Vam ja gospodo nekoliko pravih aristokrata… Vaša poprilično omekšala dupeta bila bi još mekša da im vidite belu kožu, sa…
– A da napišeš priču? O onom čuvenom piscu, Š, Š… Šumanu? – Ma ne, on je bio kompozitor. – Pa o kom čuvenom piscu. – Ma onom što je…
Kiša je lila kao luda, otvorilo se nebo, a Liz još nije ušla u stan. Hodao sam gore-dole, palio cigaretu za cigaretom, nekako uznemiren, rasijan, gledao sam kroz prozor zureći…
U časovničarskoj radnji na uglu kestenove ulice, radio je čovek niskog rasta, s plastičnim nosom. U izlogu, na zidu s leve strane, visio je drveni zidni sat sa kukavicom koja…
Saradnica sajta Prozaonline, te još nekoliko regionalnih sajtova, Jagoda Kljaić, tokom avgusta i septembra objavila je dve nove knjige. Jednu kratkih priča i drugu pesama. U izdanju Presinga iz Mladenovca…
AUTOR PRIKAZA: Živko Ivković SAMIZDAT – 2013. ZAJEČAR „Zaječarska rapsodija“ je u stvari urbana hronika ovoga grada rekapitulirana u almanah štivo i jedina je koja čitaocu nudi zaokružena muzička, kulturna…