Miroslav Pelikan: S L U Č A J
Antun Tuna Pavić nemarno je odložio novine pored fotelje, njegovog omiljenog mjesta za odmor u nevelikoj sobi s ponešto namještaja. Tuna bi uvijek govorio kako ova soba ništa ne govori…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Antun Tuna Pavić nemarno je odložio novine pored fotelje, njegovog omiljenog mjesta za odmor u nevelikoj sobi s ponešto namještaja. Tuna bi uvijek govorio kako ova soba ništa ne govori…
/ Portret pod tečnom vatrom / Samo je tečna vatra mogla da se ustremi na takvu lepotu. Na lice žene čijem se bistrom oku ni jedna milošta ne može uskratiti.…
Miroslav je bio srećan i nasmejan čovek. Dobroćudan, prijatan tip, koga su svi u čaršiji voleli i pozdravljali sa uvažavanjem. Ali, ima već neko vreme tome, jako se promenio, sav…
… kad je rešio da krene da kuva. Što je značilo da će morati i da jede, i da otvori oči nakon mnogo sunčanih dana bez hrane… Stavivši tanjir na…
Šesta priča iz virtualne zbirke Bestvo iz Šo-šenka Često kad mi je dosadno izađem u grad, naručim kafu u naboljem kafiću u gradu, otvorim novine i čitam ih… ne sednem…
Off line Pitanje “ima Boga – nema Boga” traje valjda otkako se strahu od smrti pridružila svijest o njenoj neumitnosti. Među onima koji vjeruju pitanja “čiji je Bog, nas ili…
(Stoleće signalizma / The Century of Signalism, Everest Media, Međunarodna kulturna mreža „Projekat Rastko“, Beograd, 2014) Zbornik o kojem pišemo, objavljen povodom pedeset pet godina od nastanka ideje signalizma /…
Izdavač: IND MEDIA PUBLISHING – 2015. Autor prikaza: Živko Ivković Od startne one o Dušku Gojkoviću pa zaključno sa onom Crni orfej – Miša Blam, te the end storije, „Hod…
Priča je bila u finalu na 14. Festivalu evropske kratke priče Zagreb-Rijeka 2015 Vreme pred polazak na put vuklo se sporo, nogu pred nogu, kao da se ulepilo u ispucali…
Svaka priča ima svoj početak i kraj, ali je ponekad đavolski teško proceniti gde se oni tačno nalaze. U sobi je ledeno, ali nemam volje da potpalim vatru. Čemu? Neprestano…
Dragomir DUJMOV: „Ogledalo od zelenog jaspisa“; Zadužbina Jakova Ignjatovića i Srpska narodnosna samouprava u Eržebetvarošu, Budimpešta, 2015. Formom i sadržajem, svim novinama u pogledu koncepta, prozno delo „Ogledalo od zelenog…