NAGRADA ČASOPISA PRIČA
Žiri u sastavu Miloš Janković, Vasa Pavković i Slavoljub Marković, doneo je odluku da nagradu časopisa Priča – osnivač Slobodan Stojadinović, za 2015. godinu dobiju Tatjana Janković, za knjigu Danas…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Žiri u sastavu Miloš Janković, Vasa Pavković i Slavoljub Marković, doneo je odluku da nagradu časopisa Priča – osnivač Slobodan Stojadinović, za 2015. godinu dobiju Tatjana Janković, za knjigu Danas…
Dušanka i Dragomir rodili u Mostaru: Maju i Milicu. Andja i Lazar rodili u Banatskom Despotovcu: Miloša i Anicu. Zdenka i Milenko rodili u Somboru – Sinišu. Maja i Miloš…
– Nikad mu to ne mogu zaboraviti! Samo jedna rečenica bi dovoljna da u prolazu kroz park, na putu od stana do redakcijskog stola, podignem pogled s vrha svoje male…
Knjižuljak je nedavno objavio dva nova naslova u ediciji Patenti: poemu Ljubavne slovenačkog autora Karla Hmeljaka (u prevodu Romea Mihaljevića) i zbirku pesama Skica za petonožnog Aleksandera koju potpisuje Rikardo.…
Na današnji dan, 28. studenog 2015. Goran Bujić imao bi 60 godina. U umjetničkim krugovima bio je poznat kao osoba s istančanim sluhom i razumijevanjem za različite aspekte kulturnog stvaralaštva,…
NAJTIŠE POSVETE su zbirka poezije u kojoj se na različite moguće načine konkretizuje odnos između lirskog centra – jedinke i zavičaja koji je predstavljen ili u porodici ili u ljudima…
Dok je kiša polako prestajala da pada, a razgovor odmicao ka uobičajenim, opštim temama, pitala se kakva bi zaista bila veza s Andrejem. Shvatila je da joj ničim nije rekao…
Knjigom „Konture horizonta“ (Podgorica, Jumedia Mont, 2015) Aleksandar Ćuković žanrovski napušta polje književnosti, mada književnost i ovog puta ostaje u domenu njegovog interesovanja. Sada na drugi način, sa naučne strane.…
Kad sam tog jutra seo na “Zvezdu severa” u širokim džepovima komotnih pantalona imao sam tvoj portret i gomilu stihova tebi posvećenih, a o ramenu sam nosio torbu. Doduše, nije…