TRAJANJE PROLAZNOSTI
NOVE KNJIGE LJILJANA PANTELIĆ NOVAKOVIĆ: O romanu KATARINE RAŠIĆ MIHAJLOVIĆ: BRANKO MILJKOVIĆ I ZLATA – JEDNA NEOBIČNA LJUBAV Otkuda ova knjiga pred nama? Potaknuta saznanjem o mogućnosti da pravo prijateljstvo…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
NOVE KNJIGE LJILJANA PANTELIĆ NOVAKOVIĆ: O romanu KATARINE RAŠIĆ MIHAJLOVIĆ: BRANKO MILJKOVIĆ I ZLATA – JEDNA NEOBIČNA LJUBAV Otkuda ova knjiga pred nama? Potaknuta saznanjem o mogućnosti da pravo prijateljstvo…
Ja volim da se slikam. Ponekad i po dva-triput u istom danu okačim svoje fotke na fejs, ali ne s računicom da bih zavela nekog dilbera od onih tankoumnika zagledanih…
Izdavač: PALADIN & KORPS BEOGRAD 2015. Autor prikaza: Živko Ivković Rubber Soul Project sasvim slobodno možemo podvesti pod ono: verovali ili ne! Nakon godina uloženih u realizaciju i konačnu projekciju…
Nakon svetske premijere filma „Zid smrti, i tako to“ na Visions du Reel u Nyonu (Švajcarska) film stiže i na deveti Beldocs Beldocs 2016. sa ponosom predstavlja film Zid smrti,…
Uz malo može biti dosta, a u dosta malo Prst ostavi trag po prhkoj prašini, a noć je njemu menjala raspoloženje. Gurala ga je na nov kolosek, iznenađujuće uporno. Hvatao…
Ivan B. posjednik visoke prizemnice i ovećeg vrta u Strmoj ulicu na broju 42, nastojao je uživati u svakom trenutku svoga života, barem su tako neki govorili za njega. Svaki…
Za D. Danas je petnaesti oktobar i ona odlazi … Kiša pada treći dan zaredom, jučer i danas na mahove, stotinu koraka bez kišobrana, onda odjednom pljusak, skoro bi šetač…
ESEJ – KOMPILACIJA Oduvek Beč nosi na sebi neprikosnoveni pečat austrougarske prestonice: nedeljni mimohodi konjice glavnom ulicom, blještavi balovi na kojima se pod obavezno plešu valceri, kolovozi zakrčeni kočijama, trotoari…
Kada je izašla iz kupatilca sa osmehom kraljice, gola golcata kao da će tek da bude ono što je bilo maločas, najpre je svoju dugu kestenjastu kosu još pomalo mokru…
(Odlomak iz romana „Kolevkine hronike“) Sunčica se stresla i pogledala oko sebe. Beskrajni pejsaž prekriven busenjem trske i plavičasta izmaglica što se proređivala u pravcu severa s vrlo malo visokog…