Biljana Obradović: NEMOGUĆE JE ČESTO ONO ŠTO NIJE POKUŠANO
Lara je mlada devojka koja radi nekoliko godina u resstoranu kao pomoćna kuvarica. Svake godine se u maju održava takmičenje u kulinarskom umeću. Žiri se sastojao od njenih kolega, ali…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Lara je mlada devojka koja radi nekoliko godina u resstoranu kao pomoćna kuvarica. Svake godine se u maju održava takmičenje u kulinarskom umeću. Žiri se sastojao od njenih kolega, ali…
Ovo čitanje omogućila nam je izdavačka kuća Treći Trg, u prevodu sa portugalskog Jasmine Nešković. “Jerusalim” je jedan od nagrađivanih romana relativno mladog portugalskog pisca Gonsala M. Tavareša; knjiga koja…
Leto je odmaklo i sparno je u šumama. Više ne zna ni gde se nalazi, ni kako je tu dospela. Trčala je, hodala, pa se zaustavljala osluškujući detonacije, a onda…
Mario je obavljao poslednje pripreme za odlazak na brod. Uprkos protivljenju njegovih roditelja, koje je tako tupav izbor, kako su govorili, prilično rastužio, sedam meseci biće odsutan od kuće. Tako…
Izdavač: DERETA, BG 2015. Prikaz: Živko Ivković Uvodni taktovi AC/DC buka preferiraju autora kao čoveka kog je rokenrol vazidgao iz mrtvih. I to je suština/bit/srž Ove! Plutajući po okeanu tuge…
Nisam postao Singer, Isak Baševis Singer, onaj Jevrejin nobelovac, moj najomiljeniji pisac. Nisam, a niti ću. Nije dovoljno biti pisac i dostići Singera. Prvo, nemam njegov briljantan talent, a, drugo,…
REVIJALNA SELEKCIJA SVETLA BUDUĆNOST predstavlja: Mladi hrvatski reditelj Igor Bezinović gost PAFF-a 7-11. SEPTEMBRA 2016. Svetla budućnost je revijalna i autorska selekcija trećeg Pančevo Film Festivala – PAFF-a, koja ove…
„Majke čiji su sinovi daleko, tamo negde u svetu, nisu nesrećne, one su samo drugačije“, izgovara moja Branka, drugarica po mestu rođenja, jednu generaciju mlađa, predavala sam diplomske seminarske kad…