Olga Lalić – Krowicka: GRAD NIŠTAVILO
Sat pokazuje na postojanje novih misli. Taj sat koji ne prisiljava na išta. Šume u jesen ljudski koraci i glasovi. Također šûme Jerkina individualana rješenja. Ona dobro zna kad treba…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Sat pokazuje na postojanje novih misli. Taj sat koji ne prisiljava na išta. Šume u jesen ljudski koraci i glasovi. Također šûme Jerkina individualana rješenja. Ona dobro zna kad treba…
KOMEDIJANT Navuče klovnovsko lice i pođe u svet. Tirani su ga smatrali za ludu. Ipak, i najžešćima uspeva da izmami odavno neviđeni osmeh. I stidljivi bi zaigrali sa njim. Makoliko…
Autor prikaza: Marina Đenadić Delimično nepotpun naslov ovog romana, sâm po sebi, na čitaoca ostavlja određen utisak. U najširem smislu, naslov se može povezati sa osobinom uma da neprestano luta…
/Tajna o ocu – konačniku/ Tog ponedeljka, drugog marta hiljadu devetsto i još neke ratne pred kraj minulog veka, na dan kad se pucalo na srpske svatove u Sarajevu, tih…
KOLARAC U AKCIJI PROMOCIJE NOVE MUZIKE Subota, 7. oktobar u 20.00, Zadužbina Ilije M. Kolarca Nova Festival – Festival nove umetnosti je višednevna umetnička manifestacija koja će se ove godine…
Jelena je hrabra, odvažna je ona, mogla je da kaže – Zar je Šmit baš danas morao da zakaže taj svoj sastanak? U ovo opasno doba. Nakon one jutanje pucnjave.…
Za pjesme trebalo je biti skroz izgubljen. No ja sam odavno osviješćen, običan narator. Popio sam tako jutarnju kafu, ispisao par glupih i samom nejasnih stihova i krenuo u laganu…
Izdavač: LOGO, LOZNICA – 2017. Autor prikaza: ŽIVKO IVKOVIĆ (Šabac) Kapirajuci da za autora ovde sve kreće od 1980. stekao sam utisak kako ćemo ostati zakinuti za one uvodne dekade…
Proglašeni najbolji filmovi takmičarskih selekcija Svetionici i Rani Radovi Večeras je u Dvorani Kulturnog centra Pančeva ceremonijom dodele nagrada završen četvrti Pančevo Film Festival – PAFF, internacionalni takmičarski festival autorskog…
-Javljamo vam se uživo iz Afrike. Naši genijalni političari su našli izvanredno rešenje problema koji su dugo mučili svet. Sa nama je jedan od članova tima čiji je zadatak da…
Gleda me širom otvorenih očiju. Pogled joj liči na začuđenost, neprepoznavanje, zbunjenost. Onda se trgne, osmeh se raspline celim licem i čujem uobičajeno: „ Znala sam da ćeš doći!“ „Kako…
Sedeli su u dnevnoj sobi kao dve preostale knedle u dva tanjira (pogrešno, ako su već upotrebljene knedle kao poređenje, onda je trebalo da sede u trpezariji ili, bar, u…