PETAR BOŠNJAKOVSKI: MI ŠLEMOVI (BANDA HEROJA)
SAMIZDAT VRŠAC 2018. P R I K A Z – Živko Ivković Iz današnjeg ugla gledano, gotovo neverovatne avanture iz mladosti autorove i Mi šlemovi grupacije se čine kao da…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
SAMIZDAT VRŠAC 2018. P R I K A Z – Živko Ivković Iz današnjeg ugla gledano, gotovo neverovatne avanture iz mladosti autorove i Mi šlemovi grupacije se čine kao da…
Samo zbog njega je u laboratoriji. On ju je tu doveo. Nije znao šta će s njom i njenom golotinjom. Luda je za njim. Opsjednuta njime. Bolesna od njega. Zaražena…
DOM KULTURE VALJEVO 08/09/10. DECEMBAR 2018. AUTOR TEKSTA – Živko Ivković Muzičko-scenski performans iliti sećanje na vreme neprikosnovene vladavine rokenrola i Bitlsa u svetu, naslovljen sa BitlVania su inicirali i…
Obelodanjen je spisak kratkih filmova koji će biti prikazani u okviru takmičarskog programa prestižnog američkog festivala Slemdens (Slamdance). Među 78 filmova iz čitavog sveta, našlo se i srpsko ostvarenje „Jesenji…
Vratio se iz treće smene, seo za sto i počeo da piše. Pisao je o lјubavi. Pisao je o njoj. O njenom malom mladežu na ivici oka, o prahu od…
(ČUTURINIH ŠEZDESET GODINA U ROKENROLU) (1958–2018) DADOV 04.12.2018. BEOGRAD Text & fotografija – ŽivkoIvković Ne znam koliko se zemalja u okruženju i Evropi uopšte može pohvaliti živim rokenrol legendama, koje…
Desetogodišnjica postojanja festivala SVEČANO OTVOREN JUBILARNI DESETI MERLINKA FESTIVAL Četvrtak, 6. decembar, Dom omaldine Beograda Deseti, jubilarni, međunarodni festival LGBT filma „Merlinka“ svečano je otvoren u punoj Velikoj sali Doma…
Boris Marić: Uvod u san, Književni klub Brčko distrikt BiH, Za izdavača / Urednik – Žarko Milenić, Brčko 2016., Knjiga pjesama. PRIKAZ: Nikola Šimić Tonin Kada će i u kojem…
Desetogodišnjica postojanja festivala „UPRKOS SVEMU“ – JUBILARNI DESETI MERLINKA FESTIVAL Više od 100 filmova biće prikazano prvi put u Srbiji Deseti, jubilarni, Međunarodni festival queer filma „Merlinka“ održaće se od…