Miroljub Todorović: КNJIŽEVNO POSELO
(Кratke priče, snovi, nađene priče) MIŠ U redakciji jedne poznate izdavačke kuće, iz sedamdesetih prošlog veka, sedim sa dvojicom urednika za velikim stolom na kome je gomila pristiglih rukopisa. Prebiramo…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
(Кratke priče, snovi, nađene priče) MIŠ U redakciji jedne poznate izdavačke kuće, iz sedamdesetih prošlog veka, sedim sa dvojicom urednika za velikim stolom na kome je gomila pristiglih rukopisa. Prebiramo…
8.6.2019. | Klub Aquarius (Jarun) | 20h - 06h U subotu 8. lipnja, nakon zagrebačke Povorke ponosa, drag kolektiv House of Flamingo u klubu Aquarius s početkom u 20 sati…
31. maj – 2. jun, Muzej savremene umetnosti Vojvodine, Novi Sad Merlinka festival će po peti put gostovati u Muzeju savremene umetnosti Vojvodine u Novom Sadu od petka, 31. maja…
Majski dani knjige 2019 Večeras počinje Pančevački književni valcer Od 27. do 31. maja, Gradska biblioteka Pančevo Ovogodišnje šesnaesto izdanje književne manifestacije Majski dani knjige svečano će biti otvoreno večeras…
Књижевна манифестација Дан Лазе Костића, посвећена најкарактеристичнијем песнику српског романтизма и најлепшој љубавној песми Санта Мариа дела Салуте, биће одржана по седми пут у понедељак, 3. јуна, код Лазине клупе…
Otvaranje izložbe zakazano je za sredu, 22. Maj u 19 sati, Galerija Kolektiv, Karađorđeva 53 Izložba “Nagrada Piranezi 2018” nastala u saradnji sa Danima arhitekture u Piranu u Sloveniji, biće…
Beogradska Internacionalna Nedelja Arhitekture – BINA 2019. IZLOŽBA PONESI SVOJ PROJEKAT Utorak, 21. maj u 19.00, Skandinavski paviljon FLU, Mila Milunovića 1, Senjak. U okviru bogatog programa četrnaeste Beogradske internacionalne…
BINA 2019 / POZITIVNO–AKTIVNO SVEČANO OTVORENA 14. BINA 2019. Četvrtak, 9. maj, Artget galerija Kulturnog centra Beograda U četvrtak, 9. maja u Artget galeriji Kulturnog centra Beograda otvorena je četrnaesta…
Autor kultnog filma Careva vojska i dalje maršira, japanski dokumentarista Kazuo Hara gost je ovogodišnjeg Beldocsa. Ovo je njegova prva poseta Beogradu tokom koje će Hara u sklopu festivala u…
NOVA IZDANJA DISKOGRAFSKE KUĆE RAČUNAJTE NA RAČUNARE RECORDS/TIME MACHINE MUSIC GRUPA SANS/CD ALBUM ‘’ TRN ‘’ 2018. Vreme u kom one istinske, prave vrednosti (pa i rokenrol) nemaju zasluženu pozornost…
Priče koje su stavile prst na čelo Autor teksta: Srđan V. Tešin Umetnička vrednost kratke priče ne zavisi niti od specifične teme koju je pisac odabrao da obradi niti od…
Premijerom filma „Linija života“, u režiji Darka Bajića, večeras (u sredu, 8. maja) u Kombank dvorani u Beogradu svečano je otvoren dvanaesti Međunarodni festival dokumentarnog filma Beldocs. Ceremonija svečanog otvaranja…