KOSA PAKUŠEVSKIJ: TREŠNJE
Crvene, sočne, slatke, i odoleti im se ne može. Mi smo u bašti, donje dvorište kuće, imali višnje, bile su i one slatke i krupne, ali trešnje su nam stizale…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Crvene, sočne, slatke, i odoleti im se ne može. Mi smo u bašti, donje dvorište kuće, imali višnje, bile su i one slatke i krupne, ali trešnje su nam stizale…
Bugarski nacionalni filmski centar nedavno je obelodanio projekte koji su odabrani na prvoj rundi ovogodišnjih konkursa tog tela; među odabranima su i projekti dve većinske srpske filmske koprodukcije. U pitanju…
26. Festival evropskog filma Palić od 20. do 26. jula na Paliću i u Subotici Scenograf Miljen Kljaković Kreka dobitnik nagrade “Aleksandar Lifka” Ovogodišnje, dvadeset šesto izdanje Festivala evropskog filma…
Najbolji reditelj debitant Andro Martinović za film IZMEĐU DANA I NOĆI, nagrada publike filmu ČOVEK KOJI JE KUPIO MESEC, najbolji omladinski kratkometražni film PRASKOZORJE, specijalno priznanje žirija ZALAZAK Beograd, 23.…
Italijanski reditelj Paolo Zuka i glumac Jakopo Kulin svečano su otvorili festival uz zvuke filmske muzike u pratnji Novosadske filharmonije Beograd, 21. jun 2019. – Večeras je svečano otvoren treći…
Tokom tri dana festivala biće prikazano četiri filma u glavnom takmičarskom programu i osam filmova u omladinskom programu studenata Akademija umetnosti iz Novog Sada i Cetinja Beograd, 20. jun 2019.…
Na debitantski filmski festival od 21-23. juna stižu italijanski reditelj Paolo Zuka i glumac Jakopo Kulin, kao i crnogorski reditelj Andro Martinović Beograd, 18. jun 2019. – Treći Ravno Selo…
Filmski centar Srbije podržao je stvaranje portala Filmoskopija u okviru kojeg će mladi autori objavljivati filmske i televizijske kritike, eseje, kao i teorijske oglede koji propituju fenomene u filmskoj umetnosti,…
I penjah se lestvama nebesnim, a milozvučne boje pevahu u spektarima prelivajući se jedna iz druge i jedna s drugom kroz harmoniju koja obuhvataše sva suglasja te nesuglasja ne beše,…
CIRCLE Women Doc Accelerator, program za rediteljke i producentkinje dokumentarnog filma koje razvijaju projekat međunarodnog potencijala, ove godine će podržati projekat rediteljke Anđelke Vujinović iz Srbije. U okviru ovog programa,…
Ser Bob Geldof na Nišvilu Najpoznatiji svetski humanitarac, irski muzičar ser Bob Geldof, nastupiće sa svojim sastavom na zatvaranju ovogodišnjeg Nišvila – u nedelju 11. avgusta, što će biti njegov…
RAČUNAJTE NA RAČUNARE RECORDS/TIME MACHINE MUSIC BEOGRAD - 2018. Evo još jednog bisera iz RNRR/TMM rokenrol riznice Baneta Loknera. Boje i note je izvrsna hardrock predstava koju osmišljavaju, postavljaju, režiraju…