Valjevska rock scena – grupe Gloria i Mreža
Autor priloga: Živko Ivković GRUPA GLORIA U tom nastavku predstavljanja rock grupa sa valjevske scene, stigao sam do još dva sastava, a radi se o Gloriji i Mreži. Grupa Gloria…
Film, muzika, izložbe... Književnost, pozorište...
Autor priloga: Živko Ivković GRUPA GLORIA U tom nastavku predstavljanja rock grupa sa valjevske scene, stigao sam do još dva sastava, a radi se o Gloriji i Mreži. Grupa Gloria…
Aleksandar TANURDŽIĆ – USTA MI PUNA VIŠANJA – Prometej Novi Sad, 2020. PRIKAZ: Danijela MILOSAVLJEVIĆ Napuniš usta višnjama, onim krupnim španskim, do krajnje anatomske granice usne šupljine. Za početak, uživaš…
Приказ књиге Мирољуба Тодоровића Свиња је одличан пливач, у издању издавачке куће Књижевни биро, Краков, Пољска, 2020. Пре него што се латимо читања књиге Свиња је одличан пливач Мирољуба Тодоровића…
GEOPOETIKA PRIKAZ: BEOGRAD ŽIVKO IVKOVIĆ 2021. Imamo ovde predgovor Adama Koena i pogovor Vladislava Bajca na bek korici, te se, vezano za potonjeg setih kako se njegovo ime dovodi u…
Pogovor knjizi Miroljuba Todorovića Svinja je odličan plivač, u prevodu na poljski Kinge Sjevjor i Jakuba Kornhauzera, u izdanju izdavačkog preduzeća Biuro Literackie, 2020. Pesničko stvaralaštvo Miroljuba Todorovića je polirodna…